Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
FUCK CANCER!!!!
9 dec, 2016 16:48 |
|
Borttagen
|
Tanken på att drabbas av plötslig amnesti, TGA eller annat.. minnesrelaterad känns så..jävla galet. Det var en som var försvunnen i flera år trots att hennes familj gjort allt tänkbart för att hitta henne, hon hade varit ute och gått och så rätt som det var hade hela hennes vuxna liv fallit bort. Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där.. Sinnesförvirringen... 9 dec, 2016 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: FUCK CANCER!!!! Indeed. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 dec, 2016 19:54 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där.. Sinnesförvirringen... Låter som mig varje morgon :< 9 dec, 2016 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där.. Sinnesförvirringen... Låter som mig varje morgon :< Yeah.. I know.. det känns som att mycket har ramlat bort, men känslan av att bara sådär abrupt glömma alla minnen med sina barn, deras ansikten.. och den hon hade gift sig med, hon mindes ens hans namn. Hennes barn var bara glada att hon kom tillbaka välbehållen och.. i livet. Precis innan min trettonde födelsedag stod jag ute vid spegeln i hallen och fantiserade om att jag fyllde tjugo istället, och försökte föreställa mig hur jag skulle se ut då. Det är inte så att jag längtar tillbaka till mitt trettonåriga jag (.. förutom kanske vissa delar.. ) Nu brukar jag föreställa mig hur jag ser ut när jag fyller 100 istället.. 9 dec, 2016 21:19 |
|
Borttagen
|
2016 var nog värsta året hittills hahahah oh yeah fun stuff
9 dec, 2016 21:23 |
|
Fellrendión
Elev |
Tänk om jag har en soul mate men den tar livet av sig innan vi träffas. Rätt deprimerande egentligen.. :s
10 dec, 2016 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Tänk om jag har en soul mate men den tar livet av sig innan vi träffas. Rätt deprimerande egentligen.. :s Om hen verkligen var din soulmate så skulle hen inte ta sitt liv innan ni träffats, tror jag. 10 dec, 2016 23:24 |
|
Igelbarnet
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 11 dec, 2016 11:29 |
|
Lazarus
Prefekt |
11 dec, 2016 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen