Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1942 1943 1944 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


FUCK CANCER!!!!

9 dec, 2016 16:48

Borttagen

Avatar




Tanken på att drabbas av plötslig amnesti, TGA eller annat.. minnesrelaterad känns så..jävla galet.
Det var en som var försvunnen i flera år trots att hennes familj gjort allt tänkbart för att hitta henne, hon hade varit ute och gått och så rätt som det var hade hela hennes vuxna liv fallit bort.
Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där..
Sinnesförvirringen...



9 dec, 2016 19:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
FUCK CANCER!!!!

Indeed.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 dec, 2016 19:54

Aydane
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där..
Sinnesförvirringen...


Låter som mig varje morgon :<

9 dec, 2016 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aydane:
Skrivet av Borttagen:

Hon såg sig i spegeln och förväntade sig att få se spegelbilden av en tonåring men så stod det en mycket äldre kvinna där..
Sinnesförvirringen...


Låter som mig varje morgon :<


Yeah.. I know.. det känns som att mycket har ramlat bort, men känslan av att bara sådär abrupt glömma alla minnen med sina barn, deras ansikten.. och den hon hade gift sig med, hon mindes ens hans namn. Hennes barn var bara glada att hon kom tillbaka välbehållen och.. i livet.
Precis innan min trettonde födelsedag stod jag ute vid spegeln i hallen och fantiserade om att jag fyllde tjugo istället, och försökte föreställa mig hur jag skulle se ut då.
Det är inte så att jag längtar tillbaka till mitt trettonåriga jag (.. förutom kanske vissa delar.. )
Nu brukar jag föreställa mig hur jag ser ut när jag fyller 100 istället..

9 dec, 2016 21:19

Borttagen

Avatar


2016 var nog värsta året hittills hahahah oh yeah fun stuff

9 dec, 2016 21:23

Fellrendión
Elev

Avatar


Tänk om jag har en soul mate men den tar livet av sig innan vi träffas. Rätt deprimerande egentligen.. :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 dec, 2016 23:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Tänk om jag har en soul mate men den tar livet av sig innan vi träffas. Rätt deprimerande egentligen.. :s


Om hen verkligen var din soulmate så skulle hen inte ta sitt liv innan ni träffats, tror jag.

10 dec, 2016 23:24

Igelbarnet
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Något jag inte riktigt fattar. Om jag säger till folk att jag mår dåligt och vill dö osv så är svaret oftast typ "jag finns här om du vill prata, älskar dig" och sedan nämns det aldrig igen. MEN. Om jag nämner att jag skadar mig själv. Då jäklar blir folk ledsna och gråter framför mig och frågar sig själva varför de inte gjort mer för att stoppa mig. Detta har lett till att jag inte säger något om det längre. Jag fattar inte, jag mår ju precis like dåligt? Skillnaden är bara ifall jag har några märken på kroppen eller inte. Jag mår ju precis likadant oavsett. Jag fattar verkligen inte.

11 dec, 2016 11:29

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Igelbarnet:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Något jag inte riktigt fattar. Om jag säger till folk att jag mår dåligt och vill dö osv så är svaret oftast typ "jag finns här om du vill prata, älskar dig" och sedan nämns det aldrig igen. MEN. Om jag nämner att jag skadar mig själv. Då jäklar blir folk ledsna och gråter framför mig och frågar sig själva varför de inte gjort mer för att stoppa mig. Detta har lett till att jag inte säger något om det längre. Jag fattar inte, jag mår ju precis like dåligt? Skillnaden är bara ifall jag har några märken på kroppen eller inte. Jag mår ju precis likadant oavsett. Jag fattar verkligen inte.


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag tror det stora problemet är att folk oftast inte tar något på allvar så länge de inte ser...
Jag insåg att de flesta inte tror att jag mår dåligt för att de inte ser att jag har skadat mig själv - men det kan man göra på min lillebror, så alla utgår alltid från att jag måste väl må bra om jag inte skadar mig som han. Ugh.

Önskar verkligen att fler skulle ta allt sånt på allvar, särskilt när man väl vågar öppna upp sig, vilket är bland det svåraste som finns.

Jag hoppas i alla fall att du kommer må bättre snart. Frivilliga virtuella kramar!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

11 dec, 2016 11:38

1 2 3 ... 1942 1943 1944 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.