Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: ♥.. (I see you.) ♥ ♥ 22 nov, 2016 23:33 |
|
Solkatten
Elev |
Allting går bara fel och jag är så trött på det. :'<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2016 18:41 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
Skrivet av MissLollo: Hufflepuffstrollstav Jag tycker det låter bra! tack så mycket ![]() ![]()
24 nov, 2016 11:42 |
|
Borttagen
|
Har spelat igenom allt nu.
Det var länge sen ett spel lyckades påverka mig på det här sättet, det utger sig för att vara ett rätt lättsamt och nästan..glatt spel.. men det är precis tvärtom from time to time, skulle jag säga. Sista scenen. En av karaktärerna, som man har hållit på igenom spelet, (för att det är han som har fått utstå mest) och alltid helt ensam och isolerad från de andra. Han ligger själv i sjukhusrummet på medicinavgiftning. Han får mörka tankar, hallucinerar, tänker att alla kommer att lämna honom tillslut, att till och med hans bror hatar honom, så han bestämmer sig för att ta sitt liv. Hans tvillingbror Luciel sätter efter honom för att han känner på sig att något är fel, han tar sig till sjukhuset. "Let go, I won't do it. I loosen my expression. I'm saying the truth. I don't have any plans to die right now. Your plan worked." Allt börjar skaka.. "Because, It might be right to send you off first. I have to get rid of you first. You have to disappear, so that I can afterwards.", ..och börjar kväva sin bror mot väggen. "You betrayed me. We're twins. You're me... and i'm you. You are...another me." Är man så inne i ett spel, och haft kontakt med karaktärerna varje dag i månader, blir det så intensivt när någon av dem man håller på flippar såhär totalt. Det kanske är lika bra att det är igenomspelat nu, det där skogsspelet ger mig bara sköna arkadspel- och Nintendo 64 vibbar. Men..såklart är det en annan sak när man verkligen börjar bry sig om hur de slutar för karaktärerna. ![]() 24 nov, 2016 13:29 |
|
Magic Dragon
Elev |
I hate my computere
Blir så himla trött på min dator suck. Försökte fixa data problemet i går. Men det gick typ inte så somnade runt kl 6 på morgonen. Blev så otroligt chockad för jag vaknade vid 5 på dagen, nu sitter jag vid min älskade dator, skriver på fina Mugglis. Innan det så tog jag en underbar dusch det var bara så himla nice. och sen klippte jag mitt hår. ♥
30 nov, 2016 01:23 |
|
Asked Calmly
Elev |
Det finns så mycket låtar som handlar om krossade kärleksförhållande, det skrämmer mig.
Att smärtan att förlora någon, är så mycket starkare än lyckan att få någon.
30 nov, 2016 07:34 |
|
linn.w
Elev |
Skrivet av Borttagen: Blev extremt irriterad idag, är i enormt behov med att skriva av mig! Så idag hade jag en konversation med en tjej i min klass, som ofta har väldigt smarta åsikter för den delen. Det var trevligt tills jag berättade om något liten sak som tyngt mig länge. Vad händer då? Hon säger att något barn i Afrika just nu svälter och att jag inte borde klaga över sådana småsaker när vissa har väldigt dåliga förhållanden. Alltså, det första som kom upp i mitt huvud var bara 'Va?'... Detta är dock inte den första gången något i denna stil händer, jag har tidigare jämförts med folk som har det värre. Och detta är min åsikt... Jag är så jävla trött på att bli jämförd. Även om någon svälter nu så har jag rätt att vara ledsen. Miljontals har det svårt, men det betyder väll inte att man kan jämföra min situation. Till exempel om mina föräldrar hade skiljt sig så skulle det väll inte glädja mig om folk jämför mig eftersom det är två helt olika situationer omöjliga att jämföra. Detta är bara min åsikt. Godnatt! Bamsekramar från mig! ♥ Stödjer hjälpfonder och skänker bidrag till de, hatar bara att jämföras. men oj,så borde man ju inte säga! det är liksom som om man skulle säga "nej du får inte vara glad för att du vann matchen, för det finns såna som har vunnit en Oscar" Hon borde ha tröstat dig istället! ♥ Do A fLiP 30 nov, 2016 09:06 |
|
Borttagen
|
ASDFGHJK,JHGGDFGHJKGHVBHIJK JNJN KMKHVHGJBHKNJJH VBHJNH BJHKNM DIN JÄVLA....!!!
30 nov, 2016 11:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ASDFGHJK,JHGGDFGHJKGHVBHIJK JNJN KMKHVHGJBHKNJJH VBHJNH BJHKNM DIN JÄVLA....!!! Universitetstrubbel..? 30 nov, 2016 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ASDFGHJK,JHGGDFGHJKGHVBHIJK JNJN KMKHVHGJBHKNJJH VBHJNH BJHKNM DIN JÄVLA....!!! Universitetstrubbel..? En annan student lika gammal som min mamma som beter sig så komplett idiotiskt och barnsligt och jag vet fan inte vart jag ska göra av den här ilskan just nu 30 nov, 2016 11:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen