Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan Spoiler: och åh Tryck här för att visa! Måste få se den i veckan... - .. Måste kidnappa någon luffare jag kan gå med... Ha.. det hade nog varit ett uppskattad avbrott för en luffare.. 20 nov, 2016 23:59 |
|
Magic Dragon
Elev |
21 nov, 2016 01:44 |
|
MissLollo
Elev |
Hufflepuffstrollstav Jag tycker det låter bra!
21 nov, 2016 07:06 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan Spoiler: och åh Tryck här för att visa! Åhh!! Jag MÅSTE se den! ♥ 21 nov, 2016 11:19 |
|
potterflicka
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 nov, 2016 18:48 |
|
fearless
Elev |
Har känt mig nere ett bra tag nu, och fick nyss ett sms av min bästa vän och jag är bara så sjukt glad över att jag har henne (och mina andra vänner) ♥3
Spoiler: Tryck här för att visa!
22 nov, 2016 18:50 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av fearless: Har känt mig nere ett bra tag nu, och fick nyss ett sms av min bästa vän och jag är bara så sjukt glad över att jag har henne (och mina andra vänner) ♥3 Spoiler: Tryck här för att visa! Så fint kram ♥
22 nov, 2016 22:11 |
|
Borttagen
|
Blev extremt irriterad idag, är i enormt behov med att skriva av mig! Så idag hade jag en konversation med en tjej i min klass, som ofta har väldigt smarta åsikter för den delen. Det var trevligt tills jag berättade om något liten sak som tyngt mig länge. Vad händer då? Hon säger att något barn i Afrika just nu svälter och att jag inte borde klaga över sådana småsaker när vissa har väldigt dåliga förhållanden.
Alltså, det första som kom upp i mitt huvud var bara 'Va?'... Detta är dock inte den första gången något i denna stil händer, jag har tidigare jämförts med folk som har det värre. Och detta är min åsikt... Jag är så jävla trött på att bli jämförd. Även om någon svälter nu så har jag rätt att vara ledsen. Miljontals har det svårt, men det betyder väll inte att man kan jämföra min situation. Till exempel om mina föräldrar hade skiljt sig så skulle det väll inte glädja mig om folk jämför mig eftersom det är två helt olika situationer omöjliga att jämföra. Detta är bara min åsikt. Godnatt! Bamsekramar från mig! ♥ Stödjer hjälpfonder och skänker bidrag till de, hatar bara att jämföras. 22 nov, 2016 22:32
Detta inlägg ändrades senast 2016-11-22 kl. 22:35
|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 22 nov, 2016 22:34 |
|
Borttagen
|
22 nov, 2016 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen