Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
Här är jag igen! Jag tog med mig lite knäck och choklad :3
Jag är faktiskt död. 31 dec, 2012 17:27 |
|
Smutsen
Elev |
Jag blir galen. Jag är fortfarande kär i mitt ex. Hon är världens största idiot och har nästan inte gjort annat än att såra mig och fastän jag i mer än 2,5 år försökt komma över henne kan jag inte. Jag tror jag håller kvar i tanken och hoppet om att hon skulle kunna göra mig lycklig igen eller något. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre
15 jan, 2013 12:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
SLUTA
VARA SÅ JÄVLA FÖRVIRRANDE GODDAMNIT wolfstar deserved better. 29 jan, 2013 19:07 |
scarhead
Lärare |
hahahhaa känslor suger
(mm jag har en crush på två killar och jag vet inte alls vad de känner då jag vet att man kan vara helt olika beroende på känslor så ja ((( 29 jan, 2013 19:16 |
|
Tuggrus
Elev |
29 jan, 2013 19:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE
och btw så ska jag skicka ett yolomeddelande till honom på skype på alla hjärtans dag och berätta att jag gillar honom. om jag vågar alltså. tihi.
29 jan, 2013 19:52 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså är en kille i klassen som är jättetrevlig, har bra musiksmak och har bra åsikter. Jag brukar rodna ibland när jag pratar för länge med honom och det är såå jobbigt för det är endast för att jag är rädd att göra bort mig inför "en coolare person". The thing is att jag är rädd att alla tror att jag är kär i honom och vill inte det för han har flickvän och jag har inga känslor för honom. Ugh. Okej vet inte ens varför jag berättade det här men behövde skriva av mig lite.
http://Kaosregn.blogg.se
29 jan, 2013 21:54 |
|
moaskywalkr
Elev |
den här tråden är PRECIS vad jag behöver just nu ugh
är askär i en kille som går i min parallellklass blablabla har varit intresserad av han sen drygt ett år tillbaka ungefär, men den senaste terminen har det eskalerat något fruktansvärt. kan inte andas när han är i närheten och är bara sådär äckligt jätteförälskad som jag aldrig vill vara men ändå blir ibland. har märkt att han tittar på mig jätteofta, stöter på honom på märkliga platser (typ: utanför min lektion, i matkön fastän han inte hämtar någon mat osv) & han brukar alltid viska med sina kompisar när jag går förbi (konstigt det lät men alltså ja han gör det) vilket får mig att tro att han kanske också är intresserad??? mina problem är 1) har aldrig pratat med honom för vi umgås i helt olika kretsar och vi är båda ganska blyga 2) tror tbh inte att vi ens skulle komma överens då han är en typisk "fotbollskille" och väldigt american pie på nåt sätt vet inte hur jag ska förklara men tänk dig den stereotypiska tonårskillen DET ÄR MIN CRUSH men iaf vet ju inte om vi har något gemensamt förrän jag faktiskt pratat med honom jag menar tänk så är vi själstvillingar typ 3) om jag faktiskt tog modet till mig och snackade med honom skulle jag antagligen kissa på mig av spänning när han svarade 4) helt ärligt vill jag bara ha sex med honom??? han är så attraktiv jag gråter spyr har lust att mörda honom i sömnen 5) DET HÄR HAR TAGIT ÖVER MITT LIV jag vill inte längre !!!! 29 jan, 2013 23:26 |
|
hyperion
Elev |
moaskywalkr haha, punkt nummer fyra fick mig att skratta. Men försök prata med honom or something, idk, facebook is always a thing. Och om han är helt pantad i bollen kan du ju alltid fråga om han vill ligga
![]()
29 jan, 2013 23:38 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av hyperion: moaskywalkr haha, punkt nummer fyra fick mig att skratta. Men försök prata med honom or something, idk, facebook is always a thing. Och om han är helt pantad i bollen kan du ju alltid fråga om han vill ligga har inte facebook ;_; känner att det är läge att skaffa snart haha, har aldrig känt ett behov av det förut pga håller kontakt med de jag bryr mig om ändå, men i ett sånthär läge hade det ju varit assmidigt har helt seriöst funderat på att fråga det måste bara prata med honoooom ugh 29 jan, 2013 23:49 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen