The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag lovar! De ignorerar inte oss! <8lätt för mig att säga som ser min pappa varje dag, iallafall då molnen inte är ivägen.)Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! Men vi får ju i te veta något. Det ärju typ spionars! 5 jan, 2017 22:55 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag lovar! De ignorerar inte oss! <8lätt för mig att säga som ser min pappa varje dag, iallafall då molnen inte är ivägen.) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! Men vi får ju i te veta något. Det ärju typ spionars! Men det är som att bli övergiven..... Jag har blivit extremt inspirerad av ett rollspel. Där jag hatar gudarna....liksom....har blivit så...
5 jan, 2017 22:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men skriv några bra saker gudarna har gjort för dig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag lovar! De ignorerar inte oss! <8lätt för mig att säga som ser min pappa varje dag, iallafall då molnen inte är ivägen.) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! Men vi får ju i te veta något. Det ärju typ spionars! Men det är som att bli övergiven..... Jag har blivit extremt inspirerad av ett rollspel. Där jag hatar gudarna....liksom....har blivit så... 5 jan, 2017 23:03 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men skriv några bra saker gudarna har gjort för dig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag lovar! De ignorerar inte oss! <8lätt för mig att säga som ser min pappa varje dag, iallafall då molnen inte är ivägen.) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! Men vi får ju i te veta något. Det ärju typ spionars! Men det är som att bli övergiven..... Jag har blivit extremt inspirerad av ett rollspel. Där jag hatar gudarna....liksom....har blivit så... Like what?! Jag är inte sån människa son trott på Gud med stort G liksom. Visst de Olympiska gudarna vet jac finns och allt det där men jag gillar de inte.
5 jan, 2017 23:05 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Will, de gör fel men gör inte samma misstag två gånger. 5 jan, 2017 23:10 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Will, de gör fel men gör inte samma misstag två gånger. Visst....men alltså stör inte det er?!
5 jan, 2017 23:12 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nej, jag har inga problem med det. Jag tänker att de säkert har viktigare saker för sig!Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Will, de gör fel men gör inte samma misstag två gånger. Visst....men alltså stör inte det er?! 5 jan, 2017 23:13 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Will, de gör fel men gör inte samma misstag två gånger. Visst....men alltså stör inte det er?! Ibland men de finns ju där, men de får bara inte beblanda sig direkt med oss. De finns. 5 jan, 2017 23:14 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
5 jan, 2017 23:15 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Men ibland känns det som om någon av dem är med mig. Oftast när jag är ledsen (som nu)Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har dödstråkigt! Någon som har sett några monster, gudar eller något? Hades för en månad sedan......... jag är arg på Poseidon. Vägrar kalla snubben pappa... Will, de gör fel men gör inte samma misstag två gånger. Visst....men alltså stör inte det er?! Ibland men de finns ju där, men de får bara inte beblanda sig direkt med oss. De finns. 5 jan, 2017 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen