Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ggary
Elev |
Bajs
Helena Bonham Carter? Det är meningen... 14 dec, 2011 15:14 |
|
MizzNina
Elev |
Nästan lika Najs som Johnny Depp.
Alan Rickman? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 15:14 |
|
ggary
Elev |
Najs as hell!
Timothy Spall? Det är meningen... 14 dec, 2011 15:23 |
|
MizzNina
Elev |
Najs.. Jag misstänkte han skulle komma. Nu har vi snart nämnt alla huvudkaraktärer från Sweeney Todd. ♥
Sweeney Todd? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 15:25 |
|
ggary
Elev |
Hahaha i knows xD
BÄST EVER Sasha Baron Cohen? Det är meningen... 14 dec, 2011 16:07 |
|
xCHiCKENSPLASH
Elev |
najs
glee ^ta inte allt så seriöst, och ja, jag vet... jag skriver som en kratta :) 14 dec, 2011 20:40 |
|
joel9324
Elev |
14 dec, 2011 20:55 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
majs (har inte sett den, så vet inte)
HPDH1? 14 dec, 2011 21:16 |
|
MizzNina
Elev |
Majs. (Jag hade för stora förhoppningar som inte införlivades angående de tre sista filmerna)
Buffy the vampireslayer? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 dec, 2011 06:17 |
|
Borttagen
|
Ingen aning.
Betygsystemet A-F? 15 dec, 2011 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen