Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WhiteTwice
Elev |
ni är as duktiga :0
13 jan, 2012 16:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Skulle vilja ha en fjäderpenna, men det känns inte bra att använda riktiga fjädrar, vet inte varför, men det känns inte bra i hjärtat.... O_O
![]()
13 jan, 2012 19:22 |
|
Melody Marvelous
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skulle vilja ha en fjäderpenna, men det känns inte bra att använda riktiga fjädrar, vet inte varför, men det känns inte bra i hjärtat.... O_O Köp konstgjorda på Panduro? I believe in Sherlock. Moriarty is real. http://melodymoonchild.blogg.se/ 13 jan, 2012 19:42 |
|
WhiteTwice
Elev |
13 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
WhiteTwice: Det räknas som spamm när du bara skriver "
14 jan, 2012 07:53 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Melody Marvelous: Skrivet av JosefinFini: Skulle vilja ha en fjäderpenna, men det känns inte bra att använda riktiga fjädrar, vet inte varför, men det känns inte bra i hjärtat.... O_O Köp konstgjorda på Panduro? Kanske det! Men finns det bra fjädrar där? ![]()
14 jan, 2012 09:07 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag tror det...
Winter is coming... 14 jan, 2012 10:05 |
|
WhiteTwice
Elev |
Jag har bara skrivit det en gång!? :3 14 jan, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Jag skulle hänvisa till att läsa igenom reglerna: http://www.mugglarportalen.se/#library.php?show=siteinfo#rules Ett inlägg räknas som spam när du skriver något som inte hör till vad tråden handlar om, t.ex som nu när du bara skrev en smiley 14 jan, 2012 12:04 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skulle vilja ha en fjäderpenna, men det känns inte bra att använda riktiga fjädrar, vet inte varför, men det känns inte bra i hjärtat.... O_O men som jag tex jag har hittat mina på marken !!! 14 jan, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen