Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag baddade han lite på pannan igen.
25 okt, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
-senare-
Vi hade nu väntat i tre timmar.
25 okt, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
Jag baddade noga hans panna emellanåt.
25 okt, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
-Diego-
När jag kände något vått mot min panna öppnade jag sakta ögonen
25 okt, 2013 22:24
|
|
Borttagen
|
"Diego!?" Både jag och Hector tittade oroligt på honom.
25 okt, 2013 22:26
|
|
Borttagen
|
"Varför händer det alltid mig?!"
Muttrade jag när jag fattat vad som måste ha hänt.
25 okt, 2013 22:27
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
"Har aldrig mått bättre!"
Muttrade jag ironiskt.
25 okt, 2013 22:30
|
|
Borttagen
|
"Diego!" Sa jag förebrående.
25 okt, 2013 22:33
|
|
Borttagen
|
"Vad?!"
Jag satte mig upp.
25 okt, 2013 22:35
|
Du får inte svara på den här tråden.