(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
Jag låste upp den ljusgråa volvon som stod på uppfarten. Jag satte mig.
3 dec, 2013 23:00 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
"Då kör vi,sa jag glatt.
Jag vred om nyckeln och körde ut från uppfarten 3 dec, 2013 23:06 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
Jag körde längst den långa gatan. Hoppas att hon tycker om klänningen jag har valt,tänkte jag.
3 dec, 2013 23:14 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:16 |
|
Borttagen
|
Lite längre fram fanns ett stort varuhus.
Weddinghouse stod det på en skylt. Jag parkerade bilen utanför. 3 dec, 2013 23:21 |
|
evee
Elev |
3 dec, 2013 23:22 |
|
Borttagen
|
Jag drog ut bilnycklarna och la dem i fickan,sedan klev jag ut ur bilen.
Jag gick mot entren. 3 dec, 2013 23:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen