Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
30 okt, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Vampyr
30 okt, 2012 12:21 |
|
Lucy och Rose
Elev |
30 okt, 2012 12:25 |
|
Borttagen
|
Spöke. För att dem känns mer "levande" (fråga inte). Vampyr är oftast ganska elake medans spöken kan bete sim mer mänskligt. Det här stämmer i alla fall i dem böcker/filmer som jag sett/läst.
30 okt, 2012 12:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Spöke *-)
30 okt, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Vampyr
30 okt, 2012 12:33 |
|
Bombarda
Elev |
Spööken !
Kärlek till alla! 30 okt, 2012 13:05 |
|
IamAK
Elev |
spöke. tycker spöken är roligare på nåt sätt, haha. och vampyrer är creepy...
30 okt, 2012 13:56 |
|
Boba
Elev |
Spöke, tror jag. Vet egentligen inte varför jag väljer det, men jag väljer i alla fall spöke.
30 okt, 2012 14:04 |
|
Elley
Elev |
vampyr om de är som jag vill att de ska vara, hehe.
men spöken är också awesome så ah.
http://nouw.com/ellenfelixson/
30 okt, 2012 14:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen