Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: @Nattportalen.. Se!.. SE..vad uppriven han ser ut efter det hemska beskedet.. ![]() Norge vann... </ det skall säkert spelas in någon fancy fightings-scen uppe i utkanten av norraste norr, vid någon..glaciär-plätt, som bara går att nå via jättefalkar... Noo... Poor Kit.. <\3 19 nov, 2016 14:27 |
|
Magic Dragon
Elev |
A bloody day!
I dag var det öppet hus på Djursjukhuset. Så bestämde mig för att gå ditt det var cirka 11.6 km ditt när jag äntligen kom fram var det bara 10 min kvar så det har varit en helt Jxxxa Fxxk dxg känner mig helt död, trött i hela kroppen och så har jag inte ätit något på hela den underbara dagen. ![]()
19 nov, 2016 16:38 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag har elevhemsidentitetskris och är på dåligt humör.
Jag identifierar mig själv som en Ravenclaw ibland och som en Hufflepuff ibland. Men när jag gör pottermoretestet två gånger (ja, jag gjorde det på två olika konton för att se om de skilde sig åt) så får jag slytherin och gryffindor. Alltså va? Inget fel med de elevhemmen, men jag identifierar mig själv inte det minsta med det två. Det bara inte är jag... Innan pottermoretestet ändrades så fick jag hufflepuff på det och ravenclaw på precis alla andra vettiga tester som fanns. Det är de två jag växt upp med och identifierat mig som. Blä. Jag mår mycket sämre över det här än vad jag egentligen borde, det är ju trots allt bara elevhem. Jag är jag oberoende vilket elevhem jag tillhör. Men ändå. Det känns viktigt. 19 nov, 2016 19:42 |
|
Magic Dragon
Elev |
20 nov, 2016 11:27 |
|
Hufflepuffstrollstav
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hufflepuffstrollstav: jag har lite "kärleksproblem" just nu, det är en kille som jag verkligen gillar och vi har båda skrivit till varandra fast bara två gånger och när vi har mött varandra i korridoren säger ingen ens hej till varandra. Jag ser att han kollar på mig och jag kollar på honom, problemet är hur jag ska skriva till honom eller om jag ska lägga till på Facebook utan att verka desperat för jag tycker verkligen om honom och jag vill inte skrämma bort honom. Lägga till på facebook tror jag du kan göra utan problem, sen kan du låta det gå ett tag innan du gör nästa move så att du inte riskerar att verka för "desperat". Ja, lägg absolut till på facebook! Det är ju det första steg i nästan alla relationer idag känns det som + att han kommer knappast att kunna read too much into it. Och som Jinx sa, skicka ett meddelande ett tag senare så löser det sig säker och lycka till! kan uppdatera att jag la till honom och vi skrev lite men han frågar aldrig mig några frågor och han pratar bara på om sin linje och sin passion musik, men jag kan glatt meddela att jag skriver med min crush som jag haft i fyra år men försökt att glömma bort för han har haft flickvänner men nu skriver vi och han verkar intresserad och vi flörtar lite och så, han frågar mig frågor och försöker verkligen hålla igång en diskussion. Betyder det att han är intresserad eller är det bara något som jag har fått för mig? ![]() ![]()
20 nov, 2016 13:08 |
|
Borttagen
|
Quelle. När till och med spelkaraktärerna säger åt mig att sluta spela och gå å lägga mig istället.. No no no.. Jag kan deras typer.. dom försöker bara få mig att spela ännu mer. -____ har såklart åtta nya rum att öppna ikväll. Det här spelföretaget använder sig ju av regelrätt hjärntvätt för att få oss att betala för att få levla upp. *_ 20 nov, 2016 21:15 |
|
Borttagen
|
Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan
Spoiler: och åhTryck här för att visa! 20 nov, 2016 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan Spoiler: och åh Tryck här för att visa! Måste få se den i veckan... - 20 nov, 2016 22:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan Spoiler: och åh Tryck här för att visa! Måste få se den i veckan... - .. Måste kidnappa någon luffare jag kan gå med... 20 nov, 2016 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gick och såg Fantastic Beasts och jag grät för att de fick mig att känna magin igen. Trodde inte att det var möjligt. Älskade varje sekund. Och den har samtidigt hängt med - det var vuxet. Den var lite mörk och smutsig och det var 20-tals New York, och ett trollkarlsamhälle som inte alls är samma som det brittiska vi fått lära känna och kontroversiella lagar och så vackra djur och mörkret som kanske kommer utforskas mellan Spoiler: och åh Tryck här för att visa! Håller med. Så underbart. Trodde jag inte skulle få känna så igen. 20 nov, 2016 23:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen