@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
7 feb, 2015 16:31 |
|
Frivolt
Elev |
7 feb, 2015 16:33 |
|
Arngeir
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Arngeir: Vill göra en youtube-kanal men kommer bara bli retad för det.. Varför skulle du bli retad? Om någon från min familj hittar den eller personer i skolan ;/ ![]() ![]()
7 feb, 2015 16:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
7 feb, 2015 16:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Eller hur Bara irriterande att inte det fungerar att se saker från YT D: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 feb, 2015 16:46 |
|
Frivolt
Elev |
Jaaa Men eller hur D: jätteirriterande D: men bra du postade länkarna iaf, så man kunde se videona!! 7 feb, 2015 16:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Ajja ikväll börjar Melodifestivalen och UMK men jag kommer missa båda, för snart ska jag och bowla
7 feb, 2015 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Vad heter den?Min pappa kom och frågade om jag hade ont när jag satt och sjöng med till min favoritlåt. 7 feb, 2015 16:53 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Vad heter den? Min pappa kom och frågade om jag hade ont när jag satt och sjöng med till min favoritlåt. This is gospel- Panic! at the disco. men tror det beror på min ''musikaliska begåvning'' är så hemsk att det skulle kunna vara ett straff för mänskligheten XD
7 feb, 2015 16:55 |
|
Borttagen
|
jag har så tråkigt :c tips på bra tv-serier?
7 feb, 2015 17:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen