@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
åt precis en fastlagsbulle (ja det heter fastlagsbulle) och ska nu öppna en påse med bilar. jag tar det här med godisdag seriöst.
7 feb, 2015 15:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: http://newsner.com/2015/01/13570/ ALTSÅ JAG VÄGRAR GÅ MED PÅ ATT DE HÄR INTE ÄR SVENSKA ORD. Vääänta här nu...är inte det där svenska ord?!??! O_o Okej, vissa visste ja sen innnan och några hade jag aldrig hört men alltsåå...O_o KARRA?! Leva om?!?!?!? O_o börs? pären?`??bron? O_o Karra säger mest bara gamlingar xD MEN LEVA OM BÖRS PERRON(PÄREN) OCH BRON ÄR ORD. Like vanliga ord som folk alltid använder. Hej 7 feb, 2015 15:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: http://newsner.com/2015/01/13570/ ALTSÅ JAG VÄGRAR GÅ MED PÅ ATT DE HÄR INTE ÄR SVENSKA ORD. Vääänta här nu...är inte det där svenska ord?!??! O_o Okej, vissa visste ja sen innnan och några hade jag aldrig hört men alltsåå...O_o KARRA?! Leva om?!?!?!? O_o börs? pären?`??bron? O_o Karra säger mest bara gamlingar xD MEN LEVA OM BÖRS PERRON(PÄREN) OCH BRON ÄR ORD. Like vanliga ord som folk alltid använder. hahah japp ;P mina mor/far föräldrar sa alltid så xD Säger det ibland när ja får lust. JAAA ;O Alltså det är ord, det är det ;O punkt!! 7 feb, 2015 15:35 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Luna Chang: http://newsner.com/2015/01/13570/ ALTSÅ JAG VÄGRAR GÅ MED PÅ ATT DE HÄR INTE ÄR SVENSKA ORD. Vääänta här nu...är inte det där svenska ord?!??! O_o Okej, vissa visste ja sen innnan och några hade jag aldrig hört men alltsåå...O_o KARRA?! Leva om?!?!?!? O_o börs? pären?`??bron? O_o Här används nog en del av de där orden, men sägs lite annorlunda men de är säkert bara för att de är olika dialekter 7 feb, 2015 15:49 |
|
Arngeir
Elev |
7 feb, 2015 15:50 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Arngeir: Vill göra en youtube-kanal men kommer bara bli retad för det.. Varför skulle du bli retad? ✩✩✩ 7 feb, 2015 15:56 |
|
Borttagen
|
Om två timmar ska jag gå på middag. Vad jag ska göra under dessa två timmar är en väldigt bra fråga :c
7 feb, 2015 16:09 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Dagens I-landsproblem: vill ha en kebabtallrik, men pappa vill inte gå och köpa en åt mig och jag orkar inte gå och vill inte gå dit själv XD
7 feb, 2015 16:16 |
|
Vildvittra
Elev |
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IJNR2EpS0jw https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6vqAa95EplE https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ixaUSZm9wZg "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 feb, 2015 16:19 |
|
Borttagen
|
Jag tittade upp och ba "wtf varför är det så mörkt" och sedan kom jag på att jag har flyttat mitt skrivbord så att det inte är framför fönstret längre DET FÖRKLARAR SAKEN
7 feb, 2015 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen