@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Solkatten: Idag blir det semla till fikat. :3 Jag fikade också precis med semla ^^ 7 feb, 2015 14:02 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Kan inte heller se dem?
7 feb, 2015 14:05 |
|
Frivolt
Elev |
7 feb, 2015 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: GRATTIIIIIS InspiredPsycho PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Taaaaack ♥ Åh John :' Tack igen ♥ 7 feb, 2015 14:17 |
|
Chaemy
Elev |
Där ser man! Efter någon timmas målande så är i alla fall en del av tavlan klar. Det här kan nog bli bra.
7 feb, 2015 14:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: GRATTIIIIIS InspiredPsycho PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Taaaaack ♥ Åh John :' Tack igen ♥ I know :'D hiihii!!! ♥ ♥ 7 feb, 2015 14:57 |
|
Borttagen
|
Sista kattungen har flyttat hem till en väldigt fin människa! Åh, blev så glad för personen blev så himla glad över att äntligen få sin första egen kattunge :'
7 feb, 2015 15:00 |
|
Obliviate_
Elev |
Sambon har tjatat som fan att få en systemkamera. Så till nyår köpte jag honom en och ett objektiv. För 6000 kr. Vad tror ni han har gjort? JO tappat bort det. Är så jävla förbannad.
7 feb, 2015 15:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 7 feb, 2015 15:20 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: http://newsner.com/2015/01/13570/ ALTSÅ JAG VÄGRAR GÅ MED PÅ ATT DE HÄR INTE ÄR SVENSKA ORD. Vääänta här nu...är inte det där svenska ord?!??! O_o Okej, vissa visste ja sen innnan och några hade jag aldrig hört men alltsåå...O_o KARRA?! Leva om?!?!?!? O_o börs? pären?`??bron? O_o 7 feb, 2015 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen