@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
mum I don’t need “the talk” I’ve played the sims i know how babies r made
What do you mean you don’t hide under the sheets with someone and yell woohoo 7 feb, 2015 12:35 |
|
Fellrendión
Elev |
7 feb, 2015 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Grattis till mig Nu har visst dagen kommit... 9 år kvar tills jag fyller 30. Inte så farligt när jag tänker efter! Grattis! Tack! ^^ Det hoppas jag också... 7 feb, 2015 13:04 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag testade det en gång. Det gick fruktansvärt.ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3 (dock så fick jag skjuta en pil, så jag hade inte så mycket plats att försöka förbättra mig på, lol) Vill testa igen. Skrivet av Solkatten: Skrivet av TheFifthMarauder: ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3 Funderar på att börja med det till hösten. Det var jätteroligt! Var jättedålig, men eftersom det var första gången så är jag inte så förvånad och har världens bula på vänsterarmen eftersom jag lyckades hela tiden smälla till mig själv med bågen eller något cx men rekommenderar det starkt
7 feb, 2015 13:12 |
|
Borttagen
|
Jag har precis fått hem Fauns deluxealbum, Luna! Gud vad jag älskar det albumet, och texterna är så vackra att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. ♥
https://www.youtube.com/watch?v=2Fy6C8GKIAs 7 feb, 2015 13:33
Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 7 kl. 13:34
|
|
Ithrenniel
Elev |
7 feb, 2015 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Du kommer älska de andra också! OMG den först Lord of The Rings filmen bar jättebra! Efter jag har sett alla Hobbit filmer fick jag feels i början med Bilbo♥ Nästa del är imorgon och nästnästa i övermorgon Omg yes det tror jag med!! 7 feb, 2015 13:43 |
|
Borttagen
|
Jag har så tråkigt att det inte finns, ungefär. Jag vill göra något, men jag har bara ingen motivation :c Ugh
7 feb, 2015 13:43 |
|
Borttagen
|
Jag svär, jag började läsa sida 1 för typ bara några minuter sedan och nu är jag på 67. Tiden går jättefort när man läser c:
7 feb, 2015 13:48 |
|
Solkatten
Elev |
Idag blir det semla till fikat. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 feb, 2015 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen