@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kitto
Ny säsong av "Fiska med Anders" börjar 3 mars!! http://www.svt.se/tv-tabla/?query=Fiska%20med%20Anders&titlesearch=true ♥ ♥ ♥ - - - Nån som vet var Choppa är, btw? Försökte tagga men det gick inte! 7 feb, 2015 09:10 |
|
potterflicka
Elev |
Har suttit och tittat på '' Titanic ''.
Det är i princip den enda filmen jag någonsin blivit riktigt rörd av. 7 feb, 2015 10:29 |
|
Trädkatten
Elev |
AND IT'S NOTHING LIKE I'VE EVER KNOWN BEFOOOOOOOOOORE...
LOVE IS AN OPEN DOOOR LOVE IS AN OPEN DOOOOOR WITH YOU WITH YOU LOVE IS AN OPEN DOOOR. I MEAN IT'S CRAZY WHAT? WE FINISH EACH OTHERS SANDWICHES THAT'S WHAT I WAS GONNA SAY! I'VE NEVER MET SOMEONE WHO THINKS SO MUCH LIKE ME JINX! JINX AGAIN! - Jag bara vaknade med denna låten på mitt huvud och var tvungen att skriva ner en bit av texten... xD
7 feb, 2015 10:42 |
|
Klaestron
Elev |
7 feb, 2015 10:44 |
|
Trädkatten
Elev |
Wake Me Up Before You Go-Go
Walking On Sunshine Bruno Mars - The Lazy Song Jackson 5 - I Want You Back Om du mår dåligt så lyssna på dem ^^ Man kan inte bli annat än glad, kanske inte för att de är världens bästa låtar men man blir happyyy
7 feb, 2015 10:58 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Borttagen: - - - Nån som vet var Choppa är, btw? Försökte tagga men det gick inte! Ingen vet, hon försvann spårlöst för några veckor sedan, alla letar och hennes smeknamn på kik har nu ändrats till Wanted //choppa polisen ![]() ![]()
7 feb, 2015 11:11 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Ska skriva religionsinlämning nu, det är så svårt och jag förstår inte... Har alltid haft så svårt för religion i skolan åh </3
7 feb, 2015 11:36 |
|
Chaemy
Elev |
7 feb, 2015 11:42 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: - - - Nån som vet var Choppa är, btw? Försökte tagga men det gick inte! Hon har tyvärr tagit bort sig. Jag har henne på skype och när jag frågade varför hon tog bort sig så svarade hon bara "jag bara kände för det" och när jag frågade om hon skulle göra en ny användare så sa hon att hon inte tänkte det. Det är synd men jag tror inte att hon kommer tillbaka till Mugglis tyvärr. :'/
7 feb, 2015 11:45 |
|
Frivolt
Elev |
Det är mello ikväll
7 feb, 2015 11:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen