@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: De var nåt konstigt när jag försökte komma in på mugglis tidigare, såg ut så här ![]() Har också fått det där meddelandet tidigare idag och även igår tror jag ;O Mkt skumt O_o ajja Jaa ;O haha ingen aning ;O Death eaters? :O You-Know-Who himself? :O Dementors?! ;O jaa, jaaaa mörka makter. Du har säkert rätt, de måste nog va nåt sånt 6 feb, 2015 23:01 |
|
Ithrenniel
Elev |
6 feb, 2015 23:12 |
|
Hängslebyxor
Elev |
6 feb, 2015 23:28 |
|
Borttagen
|
Jag har fullt med wasabinötter i min jackficka. Det är en mening man inte säger särskilt ofta!
6 feb, 2015 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: De var nåt konstigt när jag försökte komma in på mugglis tidigare, såg ut så här ![]() Jag fick samma medelande mig reaktion wtf 7 feb, 2015 00:01 |
|
Borttagen
|
Nästa vecka ska jag träffa föräldrarna till en kille jag kanske ska jobba som personlig assistent hos, är jättenervös! Mitt första jobb som inte är ett sommarjobb.. Ojojoj!
7 feb, 2015 00:57 |
|
Borttagen
|
Grattis till mig
Nu har visst dagen kommit... 9 år kvar tills jag fyller 30. Inte så farligt när jag tänker efter! 7 feb, 2015 02:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Grattis till mig Nu har visst dagen kommit... 9 år kvar tills jag fyller 30. Inte så farligt när jag tänker efter! Grattis! 7 feb, 2015 02:37 |
|
Borttagen
|
Jag berättade för några klasskompisar att jag hade hånglat, då fnissade en av dem åt mig och sa att "hångla gör man inte som vuxen, det gjorde man när man var typ tio!" (alltså inte elakt utan snällt retsamt).
Man kan väl visst hångla när man är vuxen? Visst pratar hon strunt? (btw, när jag var tio hade jag inte en tanke på sådant) 7 feb, 2015 08:32 |
|
Emma Granger
Elev |
Jag är så sjukt snurrig just nu
Trött tjej <333 7 feb, 2015 08:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen