@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av potterflicka: Det står inte att ni måste uppdatera nåt då? Jag kan se dom...Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''.
6 feb, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
*Sniff sniff* Hmmm.. Luktar Axe och schampo...
6 feb, 2015 21:13 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av potterflicka: Det står inte att ni måste uppdatera nåt då? Jag kan se dom... Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Min dator brukar uppdateras automatiskt, dock har det pysslats lite med min dator, så jag får kolla upp det. Antagligen är det flash som behöver uppdateras, annars vet jag inte. 6 feb, 2015 21:15 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av potterflicka: Har varit samma för mig hela dagen...Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av potterflicka: Det står inte att ni måste uppdatera nåt då? Jag kan se dom... Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Min dator brukar uppdateras automatiskt, dock har det pysslats lite med min dator, så jag får kolla upp det. Antagligen är det flash som behöver uppdateras, annars vet jag inte.
6 feb, 2015 21:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av potterflicka: Det står inte att ni måste uppdatera nåt då? Jag kan se dom... Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Min dator brukar uppdateras automatiskt, dock har det pysslats lite med min dator, så jag får kolla upp det. Antagligen är det flash som behöver uppdateras, annars vet jag inte. Bra, det är inte bara jag! Trodde det var fel på länken till videon jag la upp. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 feb, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av potterflicka: Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Åh ;O haha, sköönt att jag inte e ensam ^_^ Eller nått! Nämen, då vet jag ^^ pjuw! åååh, det har jag också fått upp :O blev lite: whoot? xD Sen igår kan jag inte gå in på mugglis utan att det kommer upp en annan sida där de står att adressen inte är tillförlitlig 6 feb, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
den ända som vill va med mig ikväll är spotify.
6 feb, 2015 21:17 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av min fredagkväll?? Hmm
6 feb, 2015 21:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av potterflicka: Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av potterflicka: Det står inte att ni måste uppdatera nåt då? Jag kan se dom... Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Min dator brukar uppdateras automatiskt, dock har det pysslats lite med min dator, så jag får kolla upp det. Antagligen är det flash som behöver uppdateras, annars vet jag inte. Bra, det är inte bara jag! Trodde det var fel på länken till videon jag la upp. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av potterflicka: Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Åh ;O haha, sköönt att jag inte e ensam ^_^ Eller nått! Nämen, då vet jag ^^ pjuw! åååh, det har jag också fått upp :O blev lite: whoot? xD Sen igår kan jag inte gå in på mugglis utan att det kommer upp en annan sida där de står att adressen inte är tillförlitlig Åååh! Vad skönt att jag inte e ensam Men hoppas det ska lösa sig snart ;O får oxå upp nått sånt där meddelande ;O 6 feb, 2015 21:32 |
|
Borttagen
|
I need a bigger altar.
6 feb, 2015 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen