@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillamymin
Elev |
Varmvatten översvämning i stan... wtf??
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 feb, 2015 19:30 |
|
Borttagen
|
Ibland önskar jag att man kunde bestämma hur ens eget liv skulle vara.
6 feb, 2015 19:56 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Borttagen: heja heja du klarar det!........................... jag får inte upp min coca cola-flaska </3 (jag är svag ja)
6 feb, 2015 20:19 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
6 feb, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag testade det en gång. Det gick fruktansvärt.ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3 (dock så fick jag skjuta en pil, så jag hade inte så mycket plats att försöka förbättra mig på, lol) Vill testa igen. 6 feb, 2015 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3 Funderar på att börja med det till hösten. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2015 20:41 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på Pitch Perfect. Jag tycker om Pitch Perfect. Jag är ganska glad. :3
6 feb, 2015 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o
SÅ störande D: 6 feb, 2015 20:57 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. 6 feb, 2015 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Frivolt: Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o SÅ störande D: Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller. Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''. Åh ;O haha, sköönt att jag inte e ensam ^_^ Eller nått! Nämen, då vet jag ^^ pjuw! åååh, det har jag också fått upp :O blev lite: whoot? xD 6 feb, 2015 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen