Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19370 19371 19372 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
lillamymin
Elev

Avatar


Varmvatten översvämning i stan... wtf??

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

6 feb, 2015 19:30

Borttagen

Avatar


Ibland önskar jag att man kunde bestämma hur ens eget liv skulle vara.

6 feb, 2015 19:56

Xenophilius Snape
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
........................... jag får inte upp min coca cola-flaska </3

(jag är svag ja)
heja heja du klarar det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fd69ac894fbd73a5d83d6d746e77e756f%2Ftumblr_nndj4vesPi1qiqm7io1_400.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F044dae4a24d1632ccad5505f8857f107%2Ftumblr_nn0kgm196H1uobjp9o1_500.jpg

6 feb, 2015 20:19

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

6 feb, 2015 20:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3
Jag testade det en gång. Det gick fruktansvärt.
(dock så fick jag skjuta en pil, så jag hade inte så mycket plats att försöka förbättra mig på, lol)
Vill testa igen.

6 feb, 2015 20:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
ska prova på bågskytte i morgon och är sjukt taggad :3

Funderar på att börja med det till hösten. Har bara skjutit lite hemma för att prova och det är kul!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


Jag tittar på Pitch Perfect. Jag tycker om Pitch Perfect. Jag är ganska glad. :3

6 feb, 2015 20:54

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o

SÅ störande D:

6 feb, 2015 20:57

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o

SÅ störande D:


Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller.

Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''.

6 feb, 2015 21:02

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Skrivet av Frivolt:
Alltså gissar på att det är fel på min dator men, är det bara jag som inte kan se youtubevideosen som folk postar här på mugglis?! ;O Alltså jag ser bara en tom ruta... O_o

SÅ störande D:


Det är inte fel på din dator, jag kan inte heller se någon video på mugglis heller.

Sen hade jag krångel med att komma in på hemsidan - fick upp en varningsskylt om att '' servercertifikatet inte är tillförlitligt ''.


Åh ;O haha, sköönt att jag inte e ensam ^_^ Eller nått! Nämen, då vet jag ^^ pjuw!

åååh, det har jag också fått upp :O blev lite: whoot? xD

6 feb, 2015 21:04

1 2 3 ... 19370 19371 19372 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.