Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19367 19368 19369 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sorterat kläder i färgordning, och upptäckt att min näst-äldsta bror har Twitter!

Nu har Seven flyttat till nytt hem och det gör mig ledsen.
Har ångest inför imorgon (men ska försöka få folk att se The Producers med mig) och blä... pappa ska ringa på Skype också, för att woop, han kommer ihåg min födelsedag, men jag är den enda här hemma som inte har sagt upp kontakten med honom så det blir ju intressant... äsch.

6 feb, 2015 15:07

Fellrendión
Elev

Avatar


Hur många artister har inte gjort en låt som heter 17? Varför 17 ens??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

6 feb, 2015 15:14

Borttagen

Avatar

+4


Skrivet av Fellrendión:
Jag vill äta en selma!

6 feb, 2015 15:19

Frivolt
Elev

Avatar


Är påväg hem nu... eller ja mot flygplatsen ^^ 17.30 går flyget.... åh vill bara hem nu! Är sååå trött

6 feb, 2015 15:19

Ginnyy
Elev

Avatar


jag flyttar alltså till USA om 3 dagar...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

6 feb, 2015 15:29

Obliviate_
Elev

Avatar


Skaffa aldrig bredbandsbolaget. WOOP.

Betalar för 100 mbit, får in 5, men det är inget fel på det DDDDD

6 feb, 2015 16:07

Borttagen

Avatar


Missade mitt 18000:e inlägg :c

6 feb, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Hallå mugglisar! Skulle behöva lite hjälp! Jag skulle vilja börja läsa en bra ff här, något förslag på en bra?

6 feb, 2015 16:31

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
jag flyttar alltså till USA om 3 dagar...

Vart? :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 feb, 2015 16:44

Borttagen

Avatar


Kollar jobbannonser, och även om något låter bra, så kan jag inte ta det seriöst om de stavar fel/särskriver... vilket är typ, nästan varje annons. Suck.

Men hej! Snart är det midnatt och jag får öppna min födelsedagspresent.

6 feb, 2015 16:49

1 2 3 ... 19367 19368 19369 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.