@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sorterat kläder i färgordning, och upptäckt att min näst-äldsta bror har Twitter!
Nu har Seven flyttat till nytt hem och det gör mig ledsen. Har ångest inför imorgon (men ska försöka få folk att se The Producers med mig) och blä... pappa ska ringa på Skype också, för att woop, han kommer ihåg min födelsedag, men jag är den enda här hemma som inte har sagt upp kontakten med honom så det blir ju intressant... äsch. 6 feb, 2015 15:07 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2015 15:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag vill äta en selma! 6 feb, 2015 15:19 |
|
Frivolt
Elev |
Är påväg hem nu... eller ja mot flygplatsen ^^ 17.30 går flyget.... åh vill bara hem nu! Är sååå trött
6 feb, 2015 15:19 |
|
Ginnyy
Elev |
6 feb, 2015 15:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Skaffa aldrig bredbandsbolaget. WOOP.
Betalar för 100 mbit, får in 5, men det är inget fel på det 6 feb, 2015 16:07 |
|
Borttagen
|
Missade mitt 18000:e inlägg :c
6 feb, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Hallå mugglisar! Skulle behöva lite hjälp! Jag skulle vilja börja läsa en bra ff här, något förslag på en bra?
6 feb, 2015 16:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: jag flyttar alltså till USA om 3 dagar... Vart? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2015 16:44 |
|
Borttagen
|
Kollar jobbannonser, och även om något låter bra, så kan jag inte ta det seriöst om de stavar fel/särskriver... vilket är typ, nästan varje annons. Suck.
Men hej! Snart är det midnatt och jag får öppna min födelsedagspresent. 6 feb, 2015 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen