@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har haft tre lektioner + lunch kan jag få gå hem nu
(((((nej jag ska vara kvar till 15.05 allting kan dö))))) 6 feb, 2015 12:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Nu har jag lov. Lyckost. Mitt lov börjar om två veckor. .-. Jag behöver dock inget lov nu. Jag skulle kunna fortsätta i en månad till utan lov då jag inte är särskilt trött. Fast det är väldigt skönt att vara utan läxor.
6 feb, 2015 12:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Så jäkla opepp på att jobba idag, och så har vi aslånga telefonköer idag. INGEN gillar 1 timmes telefonköer. Sluta gnäll på det när ni kommer fram, vi kämpar så gott vi kan. Och nä, tweetar inte istället för att svara, har fikarast Det bästa är ju kunder som spenderar de första 10 minuter av samtalet med att klaga på de långa telefonköerna.. -.-'. Precis... "Alltså, jag har fått sitta EN TIMME I KÖ! Ni måste göra något åt det! Prata med din chef direkt" "ja, jag vet. Jag får beklaga". Mina chefer vet hur illa det är. Och jobbar på hur det ska bli bättre
6 feb, 2015 13:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Så jäkla opepp på att jobba idag, och så har vi aslånga telefonköer idag. INGEN gillar 1 timmes telefonköer. Sluta gnäll på det när ni kommer fram, vi kämpar så gott vi kan. Och nä, tweetar inte istället för att svara, har fikarast Det bästa är ju kunder som spenderar de första 10 minuter av samtalet med att klaga på de långa telefonköerna.. -.-'. Precis... "Alltså, jag har fått sitta EN TIMME I KÖ! Ni måste göra något åt det! Prata med din chef direkt" "ja, jag vet. Jag får beklaga". Mina chefer vet hur illa det är. Och jobbar på hur det ska bli bättre Jag hade en gång en kund som var så irriterad på köerna att han med flit drog ut på samtalet så att kunderna efter honom skulle få vänta lika länge som han hade gjort. Han sade det rakt ut. Härlig människa. 6 feb, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mjahahaha, jag hade håltimme resten av dagen så jag fick gå hem Har haft tre lektioner + lunch kan jag få gå hem nu (((((nej jag ska vara kvar till 15.05 allting kan dö))))) 6 feb, 2015 14:37 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2015 14:45 |
|
Chaemy
Elev |
6 feb, 2015 14:50 |
|
Emma Granger
Elev |
Fyfan vad gött med lov, har seriöst aldrig mått sämre i skolan. Tack och lov en vecka bort från det nu.
Trött tjej <333 6 feb, 2015 14:52 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2015 14:55 |
|
Borttagen
|
Lycka är när du hittar choklad i skafferiet och äter det :3
6 feb, 2015 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen