@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Henrik Schyffert om invandringen och dess kostnader
Alla borde läsa detta. Hej 6 feb, 2015 11:11 |
|
EmahS
Elev |
Så jäkla opepp på att jobba idag, och så har vi aslånga telefonköer idag. INGEN gillar 1 timmes telefonköer. Sluta gnäll på det när ni kommer fram, vi kämpar så gott vi kan. Och nä, tweetar inte istället för att svara, har fikarast
6 feb, 2015 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Så jäkla opepp på att jobba idag, och så har vi aslånga telefonköer idag. INGEN gillar 1 timmes telefonköer. Sluta gnäll på det när ni kommer fram, vi kämpar så gott vi kan. Och nä, tweetar inte istället för att svara, har fikarast Det bästa är ju kunder som spenderar de första 10 minuter av samtalet med att klaga på de långa telefonköerna.. -.-'. 6 feb, 2015 11:47 |
|
Solkatten
Elev |
Har slutat skolan nu men kommer ändå inte att komma hem förrän om typ tre timmar. Ska vänta på pappas jobb i en och en halvtimme och sedan ska jag ta bussen hem och det tar en timme. Så himla drygt. ._.
Kan ju ta bussen 12:12 men då måste jag ju gå en halvtimme hem sedan och det orkar jag inte. xD Plus att det är kallt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2015 12:06 |
|
Chaemy
Elev |
6 feb, 2015 12:25 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2015 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag tillverkade en ny stav under Imbolc, en stav av äppelträ.. som har vuxit i min gammelmorfars trädgård. Kanske inte så betydelsefullt för världen, men det betyder allt för mig.
Min gammelmorfar var en fantastisk man.. och jag önskar att jag fick chansen att lära känna honom. Så.. materialet.. Själva staven är som sagt av äppelträ. "Mitt" träslag. Den blå glaskulan nere vid skaftet är av munblåst glas med äkta guldflingor, och toppen består av en bergskristall. Den består av samtliga fem element, och trots att jag inte ens har laddat den ännu, så kan jag redan känna att det här är den mest kraftfulla stav jag någonsin haft. Den pulserar redan av energier. ![]() 6 feb, 2015 12:28 |
|
Ella01
Elev |
✩✩✩ 6 feb, 2015 12:32 |
|
Fellrendión
Elev |
6 feb, 2015 12:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Nu har jag lov. Lyckost. Mitt lov börjar om två veckor. .-. Jag har lov om en vecka. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 feb, 2015 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen