@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Om jag ska vara ärlig, så nej^^ hah:pThePrettyGirl Om någon av oss gör någonting så händer anledningarna och då blir vi Romeo och Julia. Fattar du nu? xD 5 feb, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
5 feb, 2015 22:08 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är svårt att förklara om man inte är exakt och jag vill inte skriva ut det här för det är så deprimerande xDSkrivet av Beben: Om jag ska vara ärlig, så nej^^ hah:p ThePrettyGirl Om någon av oss gör någonting så händer anledningarna och då blir vi Romeo och Julia. Fattar du nu? xD 5 feb, 2015 22:10 |
|
Gilderoy
Elev |
Jag mår så bra just nu! Har kommit igång igen med träningen och det är så härligt att känna att jag orkar mer och mer för varje vecka och hur endorfinerna sprutar. Skolan känns så rolig och intressant, tänk att jag faktiskt snart ska ut i arbetslivet och jobba med något som är så kul! Fick tillbaks tenta som jag skrivit VG på vilket innebär att jag får VG på hela kursen. På onsdag hälsar jag på i göteborg igen och får träffa de människor som betyder mest känner mig oförskämt tillfreds med livet och åh vad fantastiskt det är att känna hur allt bara går i ens väg
5 feb, 2015 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Haha, okay xdSkrivet av Borttagen: Det är svårt att förklara om man inte är exakt och jag vill inte skriva ut det här för det är så deprimerande xD Skrivet av Beben: Om jag ska vara ärlig, så nej^^ hah:p ThePrettyGirl Om någon av oss gör någonting så händer anledningarna och då blir vi Romeo och Julia. Fattar du nu? xD 5 feb, 2015 22:17 |
|
Hedwig96
Elev |
nä inte riktigt... 5 feb, 2015 22:23 |
|
Borttagen
|
5 feb, 2015 23:40 |
|
Borttagen
|
LEDIG IDAG!!
Det ska jag fira genom att plugga och dricka kaffe och städa!! 6 feb, 2015 09:22 |
|
Borttagen
|
Satt kvar i klassrummet och gjorde klart matten istället för att gå ut på rast med de andra i min klass. Duktigt av mig.
.... nu tycker jag att jag kan få gå hem 6 feb, 2015 10:05 |
|
Alvenia
Elev |
6 feb, 2015 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen