@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alltså jag är inget jättestort fan av gerard ways hesitant ailien men är ändå jätteledsen över att jag inte kommer slippa och se honom live. mcr är mitt favoritband och älskar gerard och alltså :'(((((
5 feb, 2015 20:10 |
|
Solkatten
Elev |
Någon annan som också följer Ninja warrior Sverige?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2015 20:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av themarauder: Skrivet av Luna Chang: Alltså jag vill vill VILL till London i sommar ughh Jag med ♥3 Jag har fem eller sex olika hotell i mina bokmärken som jag skulle kunna bo på... Jag ska till London under sportlovet Fy på dig. Hehe cx Fast får åka dit med gips, så lite mindre kul D: Hellre det än att inte få åka alls Hej 5 feb, 2015 20:22 |
|
Beben
Elev |
5 feb, 2015 20:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av themarauder: Skrivet av Luna Chang: Alltså jag vill vill VILL till London i sommar ughh Jag med ♥3 Jag har fem eller sex olika hotell i mina bokmärken som jag skulle kunna bo på... Jag ska till London under sportlovet Fy på dig. Hehe cx Fast får åka dit med gips, så lite mindre kul D: Hellre det än att inte få åka alls Jo, det är ju sant ^^ Hoppas du/ni också får åka dit snart cx
5 feb, 2015 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av themarauder: Skrivet av Luna Chang: Alltså jag vill vill VILL till London i sommar ughh Jag med ♥3 Jag har fem eller sex olika hotell i mina bokmärken som jag skulle kunna bo på... Jag ska till London under sportlovet Fy på dig. Hehe cx Fast får åka dit med gips, så lite mindre kul D: Hellre det än att inte få åka alls Jo, det är ju sant ^^ Hoppas du/ni också får åka dit snart cx Jag ska till London på påsklovet! Och till Warner Bros Studios! 5 feb, 2015 20:56 |
|
Borttagen
|
Alltså ... det har gått för långt när du gråter över fanfictions <//3
5 feb, 2015 21:06 |
|
Borttagen
|
Äntligen framme i fjällen!
5 feb, 2015 21:51 |
|
Hedwig96
Elev |
5 feb, 2015 22:05 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag läser igenom min gamla blogg. Vad tråkiga inlägg...
Jag gjorde ett inlägg bara för att skriva om min favoritfärg. xD
5 feb, 2015 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen