Beben
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ
5 feb, 2015 18:30
|
yerAwizardThea
Elev
|
Min lillkusin sitter i min fåtölj i mitt rum och är så sjukt underbart gullig c: ♥
5 feb, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD
5 feb, 2015 18:35
|
Beben
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.-
5 feb, 2015 18:36
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre 
5 feb, 2015 18:38
|
Beben
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre Nej. -,-
5 feb, 2015 18:38
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre Vad är det för anledningar då?^^
5 feb, 2015 18:45
|
Beben
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre Vad är det för anledningar då?^^ Jahaaa, du. Det är inte percis något vi ska prata om här, det är ganska deprimerande anledningar.
5 feb, 2015 18:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre Vad är det för anledningar då?^^ Jahaaa, du. Det är inte percis något vi ska prata om här, det är ganska deprimerande anledningar. Okay :c Lycka till med erat förhållande då^^
5 feb, 2015 18:50
|
Beben
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xD Öhm typ fem anledningar eller fyra, ahaha cx Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD Nej idiot  *facepalm* JOOOO ETT PAR ÄR TVÅ men bravo cx gå träna för dina nationella nu AHHAHA xD JAG KAN FAKTISKT MATTE!!!! -.- Jag kan bättre Vad är det för anledningar då?^^ Jahaaa, du. Det är inte percis något vi ska prata om här, det är ganska deprimerande anledningar. Okay :c Lycka till med erat förhållande då^^ Anledningarna är inte att våran relation är deprimerande, den bara blir det om anledningarna blir sanna, om du fattar. xD
Tack tack^^
5 feb, 2015 18:51
|
Du får inte svara på den här tråden.