@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra då studentskrivningarna ger en ångest. Fan ta skolan.
5 feb, 2015 17:12 |
|
Borttagen
|
"Så du känner mig morfar då?"
"Ja... Lever han forfarande?" En konversation med en gammal man och jag. Min morfar lever med herregud var okänslig han var. 5 feb, 2015 17:14 |
|
aascendio
Elev |
ska på jobbintervju på tisdag, alltså är asnervös?! men jag tror i alla fall jag har goda chanser att få jobbet vilket skulle underlätta mitt liv typ tusen procent
5 feb, 2015 17:57 |
|
Klaestron
Elev |
5 feb, 2015 18:08 |
|
Borttagen
|
Jag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD
5 feb, 2015 18:21 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: ETT PAR?! En heeel del, tycker jag. xDJag och Beben är homosexuella Romeo och Julia. Av ett par anledningar xD 5 feb, 2015 18:23 |
|
cikki
Elev |
"Jag gör det sen"
sure 5 feb, 2015 18:24 |
|
Borttagen
|
5 feb, 2015 18:25 |
|
Beben
Elev |
5 feb, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Nej idiot Ja. Det är många. Ett par är väl typ två? xD 5 feb, 2015 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen