@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alvenia
Elev |
Jag böjde mitt ben för långt bakåt på idrotten och nu kan jag inte stödja mig på benet
Extra kul att vi inte ens har idrotten på skolan så jag fick gå jätte långt till bushållplatsen 5 feb, 2015 13:59 |
|
Borttagen
|
Jag har rensat alla onödiga papper från min NO mapp och herregud vad lätt den känns nu
5 feb, 2015 14:09 |
|
HorrorificBat
Elev |
Jag är i skolan. Jag måste egentligen jobba. -.-
Men jag vill ha mat, te, Netflix och en varm mysig säng! ♥ 5 feb, 2015 15:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså jag vill vill VILL till London i sommar ughh
Hej 5 feb, 2015 15:48 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är inte direkt ett stort fan av Sims men jag nekar inte till att det kan vara kul ibland och det är faktiskt kul att göra simmar ibland.
Men det skulle vara kul att göra ett slags hungerspel... hur nu det skulle gå till haha... jag är bara så beroende av hungerspelen. Jag skriver fanfictions, har massa filmidéer som på något sätt alltid kopplas till det och har gjort flera nivåer i Little Big Planet som har med det att göra.
5 feb, 2015 16:05 |
|
yerAwizardThea
Elev |
5 feb, 2015 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av trolltand: Skrivet av Borttagen: Haha, jag håller på och ser om Sailor Moon från början. På originalspråk då. Nu när jag förstår japanska och kan introt på svenska sen jag var liten så inser jag hur stor skillnad det är på dem xD Och Usagi (Annie i svenska ver) stör mig så otroligt mycket. Serien blir ju inte bra förrän de andra tjejerna dyker upp xD Haha, är det så stor skillnad? Jag började läsa mangan på engelska för typ tio år sedan, men de var så svåra att få tag på i Sverige på den tiden (internetshopping var inget alternativ) så jag läste nog inte mer än typ tre volymer. Coolt att kunna japanska så bra förresten! Här är på japanska med textning! 5 feb, 2015 16:18 |
|
Fellrendión
Elev |
5 feb, 2015 16:56 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 5 feb, 2015 17:01 |
|
Borttagen
|
Tappade en bit av min kaka och ba "Neeej!" och min pappa vände sig om och såg jätteirriterad ut och sa "Vad ÄR det?"
liksom förlåt för att jag vill äta min kaka : (((( 5 feb, 2015 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen