Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elefanton
Elev |
Skrivet av Borttagen: i'm lonely. Vill någon bli min bästis? Jag skulle vilja ha en. Eller en nära vän i alla fall. kan bli din vän 8 nov, 2016 00:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: i'm lonely. Vill någon bli min bästis? Jag skulle vilja ha en. Eller en nära vän i alla fall. Jag! Jag vill också ha en bästa vän.. Antingen bor de för långt bort eller så varar vänskapen inte så länge.. :s
8 nov, 2016 01:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: i'm lonely. Vill någon bli min bästis? Jag skulle vilja ha en. Eller en nära vän i alla fall. Jag! Jag vill också ha en bästa vän.. Antingen bor de för långt bort eller så varar vänskapen inte så länge.. :s Jag önskar man kunde bli sin egna bästa vän, men det känns ju än svårare. 8 nov, 2016 01:59 |
|
Borttagen
|
Magic Dragon, elefanton och Fellrendión, thankyou ♥
Det känns som att problemet är att jag är sämst på att vara vän med folk. Antingen öppnar jag mig för mycket eller inte alls, är värdelös på att göra planer och orkar typ inte träffa folk trots att jag inte vill vara ensam? What even 8 nov, 2016 14:40 |
|
Borttagen
|
Nu känner jag att jag är i desperat behov av att skriva av mig: Här om dan så gick det ett par killar i 8: årsåldern i skolans trapphus och skrek "Donald Trump!" Jag blev så himla sur! Visst får du tycka som du vill, men jag är ganska säker på att de här killarna minsann inte hade gått och hejat på honom om de visste vad han egentligen var: en rasistisk sexistisk gris!
Det är så himla dumt att gå och heja på något de inte vet ett skit om! Okej, nu har jag skrivit av mig hejdå! : ) 9 nov, 2016 08:31 |
|
Borttagen
|
Fy fan USA. Hur kunde ni? HUR?? Och folk fortsätter säga att det är bättre än lögnaktiga, kriminella Hillary, trots att Trump har bevisats ljuga mer än någon annan politiker, och Hillary blivit friad från anklagelserna! Men nä, det är bara konspiration allting. För vem kan erkänna att en viss kvinna kanske (hundraprocentigt säkert) är mer kompetent än en viss jävla rasistisk, sexistisk och homofobisk pajas?
Fy. Fan. 9 nov, 2016 08:48
Detta inlägg ändrades senast 2016-11-10 kl. 13:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu känner jag att jag är i desperat behov av att skriva av mig: Här om dan så gick det ett par killar i 8: årsåldern i skolans trapphus och skrek "Donald Trump!" Jag blev så himla sur! Visst får du tycka som du vill, men jag är ganska säker på att de här killarna minsann inte hade gått och hejat på honom om de visste vad han egentligen var: en rasistisk sexistisk gris! Det är så himla dumt att gå och heja på något de inte vet ett skit om! Okej, nu har jag skrivit av mig hejdå! : ) Jag träffade en tjej för någon veckan sedan som kallade Putin för "cool", - ha.. jag hoppas att det blir den enda och sista gången jag får höra det komma ur någons mun. 9 nov, 2016 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fy fan USA. Hur kunde ni? HUR?? Och folk fortsätter säga att det är bättre än lögnaktiga, kriminella Hillary, trots att Trump har bevisats ljuga mer än någon annan politiker, och Hillary blivit friad från anklagelserna! Men nä, det är bara konspiration allting. För vem kan erkänna att en viss kvinna kanske (hundra procentigt säkert) är mer kompetent än en viss jävla rasistisk, sexistisk och homofobisk pajas? Fy. fan. håller med dig. blir så otroligt äcklad av alla som nu står och jublar åt honom! 9 nov, 2016 18:02 |
|
Borttagen
|
att folk röstade third party. att folk röstade på bernie sanders fast han sagt att han stöttar hillary och att han drog sig ur och den rösten var completely wasted. att folk röstade på gary johnson eller jill stein. att folk skämtröstade och att det var flera tusen som skrev in harambe. att folk kastade bort sin röst. att någon har slagits så hårt för att de ska få rätten att rösta men att de inte tog det ansvaret som de borde ha tagit som amerikanska medborgare.
jag är så arg och jag _förstår inte_ hur det här fick hända jag hatar hatar hatar hur usa går tillbaka i utvecklingen. jag hatar hatar hatar att det finns så många som röstar på honom, så många som tror på honom och så många som stöttar det han säger. för att det han säger är fel och det han säger är farligt. det han säger att han kommer att göra är farligt. hur muslimer är för rädda för att använda sina hijabs, hur mörkhyade är rädda för att gå ut och hur hbtq+personer är rädda för att vara sig själva. hur jävla sexistisk han är. hur alla har hört att han har sagt att han har sexuellt trakasserat en kvinna och att nio andra har klivit fram och sagt att han har gjort liknande mot dem, hur han har sagt att de är för fula för att han skulle kunna våldta dem. hur han har sagt att om hans dotter inte var hans dotter så hade han kanske varit tillsammans med henne. hur han objektifierar kvinnor. hur han bara har förolämpat hillary och avbrutit henne under alla valdebatter. hur han säger "make america great again" men menar "make america white again", fast det är ett land som ska vara uppbyggt på olika folkgrupper och minoriteter. hur han, trots allt detta, vann över hillary som kanske är den mest kvalificerade politikern som deltagit i valet, bara för att hon råkar vara kvinna. hur alla vill låtsas att usa är ett land utan rasism och sexism och homofobi men hur valet nu har visat hur fel de har. fy fan. 9 nov, 2016 18:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
9 nov, 2016 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen