@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, jag håller på och ser om Sailor Moon från början. På originalspråk då. Nu när jag förstår japanska och kan introt på svenska sen jag var liten så inser jag hur stor skillnad det är på dem xD Och Usagi (Annie i svenska ver) stör mig så otroligt mycket. Serien blir ju inte bra förrän de andra tjejerna dyker upp xD Har hela serien på svenska på hårddisken. VIll dock gärna ha en samling med orginalspråk och engelsk text. 5 feb, 2015 08:17 |
|
Afturelding
Elev |
5 feb, 2015 08:29 |
|
Borttagen
|
det är så lätt att äta sin yoghurt samtidigt som någon äter ett hjärta på skärmen. Ska aldrig kolla på SPN när jag äter igen... Men känner jag mig själv så kommer jag antagligen göra det igen
5 feb, 2015 11:13 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag håller på och ser om Sailor Moon från början. På originalspråk då. Nu när jag förstår japanska och kan introt på svenska sen jag var liten så inser jag hur stor skillnad det är på dem xD Och Usagi (Annie i svenska ver) stör mig så otroligt mycket. Serien blir ju inte bra förrän de andra tjejerna dyker upp xD Haha, är det så stor skillnad? Jag började läsa mangan på engelska för typ tio år sedan, men de var så svåra att få tag på i Sverige på den tiden (internetshopping var inget alternativ) så jag läste nog inte mer än typ tre volymer. Coolt att kunna japanska så bra förresten! It's gonna be fun on a bun - in space!
5 feb, 2015 11:30 |
|
Frivolt
Elev |
Har landad i Stockholm nu ^^ haha...sf bokhandeln here I come
5 feb, 2015 11:42 |
|
Afturelding
Elev |
5 feb, 2015 12:02 |
|
Frivolt
Elev |
5 feb, 2015 12:10 |
|
Solkatten
Elev |
När man kollar på film och ser ett skadat djur - särskilt hundar - är typ det sorgligaste som finns. Människor blir jag inte alls lika berörd av men djur. Särskilt hundar då det är mitt favoritdjur.
;-; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 feb, 2015 13:25 |
|
Borttagen
|
Jag överväger att gå upp till mitt rum med då måste jag bära min mobil, dator, datorladdare, iPad och täcke ...
(för jag tänker ej gå ner en gång till och hämta resten) ... och det tror jag ej att jag orkar :c 5 feb, 2015 13:32 |
|
Borttagen
|
Sjuk så sitter å letar kläder men asså..�
VART KAN MAN KÖPA BILLIGA KLÄDER PÅ NÄTET OCH VARA SÅ SÄKER PÅ ATT DET FAKTISKT KOMMER FRAM OCH INTE ÄR SKRÄP?? Har redan kollat de vanliga h&m, bikbok, vero moda, gina tricot.. men det är lite tråkigt.. 5 feb, 2015 13:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen