@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Tänkte bara säga att min Bae Alien är fjorton år och har varit det i typ två dagar och är typ jättestor men beter sig som typ en treåring. I love her.
(För er som undrar beter jag mig som en femåring så jag kommer ändå alltid vara mentalt äldre än henne iallafall ...) 4 feb, 2015 22:43 |
|
trolltand
Elev |
Den här låten poppade upp i mitt huvud bara så där. Nostalgiiii :'
It's gonna be fun on a bun - in space!
4 feb, 2015 22:46 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 4 feb, 2015 23:19 |
|
Hedwig96
Elev |
hela den här dagen har gått åt till att spela sims. sånt liv man har.. :p
4 feb, 2015 23:40 |
|
Borttagen
|
Haha, jag håller på och ser om Sailor Moon från början. På originalspråk då. Nu när jag förstår japanska och kan introt på svenska sen jag var liten så inser jag hur stor skillnad det är på dem xD Och Usagi (Annie i svenska ver) stör mig så otroligt mycket. Serien blir ju inte bra förrän de andra tjejerna dyker upp xD 5 feb, 2015 00:19 |
|
HorrorificBat
Elev |
Faaan vad tiden går snabbt!
Om ett år har jag gjort hälften av de natonella proven, och om ett år ska jag bestämma vad jag vill göra med mitt liv, ett beslut som kommer påverka mitt liv för alltid. Om ett år är det bara ett halvår tills gymnasiet. Usch och fy på det. ((Att ta studenten ser jag dock fram emot 5 feb, 2015 01:52 |
|
Borttagen
|
Det goaste som finns är typ och blanda i ordning en hel bunke med muffinssmet och sen äta upp allt ur skålen. Muffinsen är ju inte ens goda! men smeten däremot... Har alltid undrat om det är fler än jag som brukar göra så ^^ 5 feb, 2015 02:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det goaste som finns är typ och blanda i ordning en hel bunke med muffinssmet och sen äta upp allt ur skålen. Muffinsen är ju inte ens goda! men smeten däremot... Har alltid undrat om det är fler än jag som brukar göra så ^^ Jag gillar inte kanelbullar alls men när min mor gör egna så brukar jag gå och sno av degen när den är inkletad. 5 feb, 2015 02:31 |
|
EmahS
Elev |
Borde inte klaga då jag sover bra typ 360 nätter om året.
Men att vakna mitt i natten med en trillion saker som snurrar i huvudet och en konstig sjukdomskänsla i halsen är inget jag känner för nu.
5 feb, 2015 02:54 |
|
Hedwig96
Elev |
jag har varit vaken i över en timme redan och jag är ledig idag...igen. Har till och med gått på en promenad
5 feb, 2015 07:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen