@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Mikaela120: JAG RÅKADE PRECIS FISA OCH JAG TROR MIN VÄN SOM JAG PRATAR MED VIA DATORN HÖRDE DET WOOOPS Stackare!
4 feb, 2015 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag biter på mina naglar (försöker sluta men det går ej)Vad underligt det känns att ha korta naglar igen. Ganska skönt faktiskt. 4 feb, 2015 21:51 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chaemy: Jag biter på mina naglar (försöker sluta men det går ej) Vad underligt det känns att ha korta naglar igen. Ganska skönt faktiskt. Det gjorde jag också förut. Efter ett tag så bestämde jag mig bara för att sluta. Om jag har bestämt mig för något så är det oftast det som gäller. Så ja, jag slutade.
4 feb, 2015 21:52 |
|
Borttagen
|
Testade precis öl.. Jag mår inte bra nu.
4 feb, 2015 21:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag biter på mina naglar (försöker sluta men det går ej) Jag brukar typ, om jag ser ett litet endaste hack i min nagel så slutar det med att jag river av nageln. Okej, jag vet inte hur man ska förklara utan att det låter jättehemskt, jag river inte så att jag river av "det rosa" men alltså en bit av "det vita" så det är fortfarande en tunn bit kvar. Ändå vill jag ha långa naglar men jag har typ tvångstankar.
4 feb, 2015 21:55 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Jag brukar typ, om jag ser ett litet endaste hack i min nagel så slutar det med att jag river av nageln. Okej, jag vet inte hur man ska förklara utan att det låter jättehemskt, jag river inte så att jag river av "det rosa" men alltså en bit av "det vita" så det är fortfarande en tunn bit kvar. Ändå vill jag ha långa naglar men jag har typ tvångstankar. Sådär kan jag också göra om naglarna blir för långa. Ibland så råkar jag dock dra den så långt in att det börjar blöda. Ingen höjdare. Jag brukade också vela ha långa fina naglar förut, men nu känns det mer praktiskt med korta så jag bryr mig inte om att det ska se bra ut.
4 feb, 2015 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Alltså David Levithan ♥ Han skriver så enormt bra feel good böcker! (Köpte så sent som idag en av hans böcker..) Alltså jaa ♥♥ Har du läst Världens Viktigaste Kyss (aka Boy Meets Boy)? Den är jättebra ♥ Oooh vilken? :3 Nu när vi pratar vill jag säga hur underbar din forumssignatur är C: Så himla awesome Det var faktiskt Världens viktigaste kyss jag köpte ^^ Tack :3 Härligt! 4 feb, 2015 22:12 |
|
Ginnyy
Elev |
4 feb, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: i söndags var min fyrårsdag på mugglis och jag missade detta???????????!???!???! Grattis i efterskott! 4 feb, 2015 22:16 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: i söndags var min fyrårsdag på mugglis och jag missade detta???????????!???!???! Grattis i efterskott!!! =D jag missade också min fyraårsdag i vintras. =) - just like themarauder 4 feb, 2015 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen