@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I
4 feb, 2015 20:05 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Men för mig xc det är ju typ "tjugo-fyra-fjorton" Skrivet av cikki: Not for me heheh (inte för jag vet varför jag ska lära mig något jag kunnat sen jag var typ 5 men ok). Lära sig räkna på franska är krångligt o.o Åhh, jag tycker det är jätteroligt haha ♥ fyra-tjugo-nitton! 4 feb, 2015 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså, mitt hår blev kaos typ långt innan jullovet men jag orkar inte göra något med det hahah </3Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I 4 feb, 2015 20:07 |
|
Ginny00
Elev |
Vill typ bara gå och lägga mig för dagen nu </3
4 feb, 2015 20:09 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Den vackraste katten jag någonsin sett : )))))))))) BEhövde den i mitt liv lmao sry om jag disappointed you Skrivet av Xenophilius Snape: Skrivet av Fellrendión: Nej tyvärr Xenophilius Snape: ÅH VAD JAG ÄLSKAR DIN FORUMSSIGNATUR! ÄR DET LUNA FRÅN SAILOR MOON?!?!?? Vad är det då? :'o
4 feb, 2015 20:10 |
|
Frivolt
Elev |
Ska till stockholm imorn O_o Jag ska gå på SF-bokhandeln imorn
4 feb, 2015 20:11 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså, mitt hår blev kaos typ långt innan jullovet men jag orkar inte göra något med det hahah </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I haha, men ibland orkar man inte så bara låt det vara till du orkar för annars kommer du ångra dig XD
4 feb, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bara det att jag aldrig har någon motivation Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså, mitt hår blev kaos typ långt innan jullovet men jag orkar inte göra något med det hahah </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I haha, men ibland orkar man inte så bara låt det vara till du orkar för annars kommer du ångra dig XD 4 feb, 2015 20:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bara det att jag aldrig har någon motivation Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså, mitt hår blev kaos typ långt innan jullovet men jag orkar inte göra något med det hahah </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I haha, men ibland orkar man inte så bara låt det vara till du orkar för annars kommer du ångra dig XD känner igen mig men strunta i ditt hår fram tills multicon så fixar jag det då (((och vill gärna se ditt kaotiska hår)))
4 feb, 2015 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Ja alltså, du borde färga mitt hår åt mig Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Det är bara det att jag aldrig har någon motivation Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Alltså, mitt hår blev kaos typ långt innan jullovet men jag orkar inte göra något med det hahah </3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: mitt hår har jättemycket utväxt och är ca lika kaos som mitt liv <//3medan största delen av mitt liv är kaos kan jag i alla fall uppskatta att mitt hår är sjukt snyggt... (jag är för lat för att färga det själv och för fattig för att gå till en frisör lol uuh, that sucks! jag färgade mitt hår för två dagar sen för att muntra upp mig själv (..ja, jag färgar mitt hår när jag är nedstämd..) så just nu ser det rätt bra ut, men snart är set säkert helt urtvättat :I haha, men ibland orkar man inte så bara låt det vara till du orkar för annars kommer du ångra dig XD känner igen mig men strunta i ditt hår fram tills multicon så fixar jag det då (((och vill gärna se ditt kaotiska hår))) (alltså ... det är en blandning av typ lila, rosa, rött, gult (euw) och brunt ... :c) 4 feb, 2015 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen