@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Tips på film, tv-serie som man kan titta på? Jag vill ha det lite extra mysigt nu till maten! *nackdelen med att bo själv*
=) - just like themarauder 4 feb, 2015 19:13 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket, handtvål. Jag behövde en ny idé.
4 feb, 2015 19:16 |
|
Emma Granger
Elev |
Franska är svårt as hell och
LolFeelings nu vet jag inte om det var idag eller igår du fyllde år meeeeen, ett stort grattis!! Du har lärt mig att säga inaktiv hela tiden nu. Såå, inaktiv for life. Hoppas du har/hade en underbar födelsedag! Trött tjej <333 4 feb, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Mot simhallen dåra. Just keep swimming, just keep swimming Blev inte så mycket simmande faktiskt, men mysigt ändå 4 feb, 2015 19:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
En äldre dam jag satt bredvid på apoteket (men inte pratade med) sa "Hejdå!" till mig när hon gick. Oväntat men trevligt, haha!
4 feb, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Dejt och kirrat sommarjobb samma vecka, hur awesome är jag inte? : D
4 feb, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Okej.
Fick en superfin t-shirt av MizzNina och den blir perfekt att ha på lördag, tillsammans med min kavaj och Batman-pin Och imorgon kommer min äldsta bror hit! På lördag kommer min andra bror också, så nu kommer jag ha tre av sex syskon här på min födelsedag Dessutom har jag precis målat Misha Collins på min tygväska som säger "Hey, Assbutt" ♥ 4 feb, 2015 19:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Mot simhallen dåra. Just keep swimming, just keep swimming Blev inte så mycket simmande faktiskt, men mysigt ändå haha kejrå ;D Jamen bra det iaf 4 feb, 2015 19:33 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Bara jag som älskar lärare som svär en massa? Nemen typ såna som använder ungdomsspråk och är sig själva. Såna lärare är så mycket bättre förebilder in my opinion. : )))))))))
4 feb, 2015 19:37 |
|
Chaemy
Elev |
Jag är väldigt arg och irriterad på en viss person och jag förstår inte varför. Dessa känslor är högst irriterande.
4 feb, 2015 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen