Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19352 19353 19354 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Tips på film, tv-serie som man kan titta på? Jag vill ha det lite extra mysigt nu till maten! *nackdelen med att bo själv*

=) - just like themarauder

4 feb, 2015 19:13

Borttagen

Avatar


Tack så mycket, handtvål. Jag behövde en ny idé.

4 feb, 2015 19:16

Emma Granger
Elev

Avatar

+1


Franska är svårt as hell och


LolFeelings nu vet jag inte om det var idag eller igår du fyllde år meeeeen, ett stort grattis!! Du har lärt mig att säga inaktiv hela tiden nu. Såå, inaktiv for life.

Hoppas du har/hade en underbar födelsedag! #portal #portal4lajf

Trött tjej <333

4 feb, 2015 19:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:




Mot simhallen dåra.



Just keep swimming, just keep swimming


Blev inte så mycket simmande faktiskt, men mysigt ändå

4 feb, 2015 19:23

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


En äldre dam jag satt bredvid på apoteket (men inte pratade med) sa "Hejdå!" till mig när hon gick. Oväntat men trevligt, haha!

4 feb, 2015 19:26

Borttagen

Avatar


Dejt och kirrat sommarjobb samma vecka, hur awesome är jag inte? : D

4 feb, 2015 19:26

Borttagen

Avatar

+1


Okej.
Fick en superfin t-shirt av MizzNina och den blir perfekt att ha på lördag, tillsammans med min kavaj och Batman-pin

Och imorgon kommer min äldsta bror hit!
På lördag kommer min andra bror också, så nu kommer jag ha tre av sex syskon här på min födelsedag


Dessutom har jag precis målat Misha Collins på min tygväska som säger "Hey, Assbutt" ♥

4 feb, 2015 19:27

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:




Mot simhallen dåra.



Just keep swimming, just keep swimming


Blev inte så mycket simmande faktiskt, men mysigt ändå


haha kejrå ;D Jamen bra det iaf

4 feb, 2015 19:33

Xenophilius Snape
Elev

Avatar


Bara jag som älskar lärare som svär en massa? Nemen typ såna som använder ungdomsspråk och är sig själva. Såna lärare är så mycket bättre förebilder in my opinion. : )))))))))

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2Fd69ac894fbd73a5d83d6d746e77e756f%2Ftumblr_nndj4vesPi1qiqm7io1_400.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F044dae4a24d1632ccad5505f8857f107%2Ftumblr_nn0kgm196H1uobjp9o1_500.jpg

4 feb, 2015 19:37

Chaemy
Elev

Avatar


Jag är väldigt arg och irriterad på en viss person och jag förstår inte varför. Dessa känslor är högst irriterande.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

4 feb, 2015 19:41

1 2 3 ... 19352 19353 19354 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.