@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men för mig xc det är ju typ "tjugo-fyra-fjorton"Skrivet av cikki: Not for me heheh (inte för jag vet varför jag ska lära mig något jag kunnat sen jag var typ 5 men ok). Lära sig räkna på franska är krångligt o.o 4 feb, 2015 18:20 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2015 18:25 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Men för mig xc det är ju typ "tjugo-fyra-fjorton" Skrivet av cikki: Not for me heheh (inte för jag vet varför jag ska lära mig något jag kunnat sen jag var typ 5 men ok). Lära sig räkna på franska är krångligt o.o Jag och mina kompisar älskar att reta de som går på typ spanska igenom att säga typ sextio-elva ![]() ![]()
4 feb, 2015 18:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså David Levithan ♥ Han skriver så enormt bra feel good böcker! (Köpte så sent som idag en av hans böcker..) Hej 4 feb, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Alltså David Levithan ♥ Han skriver så enormt bra feel good böcker! (Köpte så sent som idag en av hans böcker..) Alltså jaa ♥♥ Har du läst Världens Viktigaste Kyss (aka Boy Meets Boy)? Den är jättebra ♥ Oooh vilken? :3 Nu när vi pratar vill jag säga hur underbar din forumssignatur är C: Så himla awesome 4 feb, 2015 18:38 |
|
Borttagen
|
ska ha linser på mig i två timmar. wow. allting är så mycket tydligare. utom på datorn.
4 feb, 2015 18:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Alltså David Levithan ♥ Han skriver så enormt bra feel good böcker! (Köpte så sent som idag en av hans böcker..) Alltså jaa ♥♥ Har du läst Världens Viktigaste Kyss (aka Boy Meets Boy)? Den är jättebra ♥ Oooh vilken? :3 Nu när vi pratar vill jag säga hur underbar din forumssignatur är C: Så himla awesome Det var faktiskt Världens viktigaste kyss jag köpte ^^ Tack :3 Hej 4 feb, 2015 18:40 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Afturelding: Jag ska tatuera mig idag. Börjar bli nervös, det var ändå fyra år sen sist... Oh! Vad blir det för motiv denna gång? Jodu ![]() (fast den gör sig ju såklart inte så bra på bild just nu) ![]() ![]()
4 feb, 2015 18:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Afturelding: Jag ska tatuera mig idag. Börjar bli nervös, det var ändå fyra år sen sist... Oh! Vad blir det för motiv denna gång? Jodu ![]() (fast den gör sig ju såklart inte så bra på bild just nu) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LOVE IT!! :'D :'D DW :'D ♥ 4 feb, 2015 18:59 |
|
Afturelding
Elev |
4 feb, 2015 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen