@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho)
4 feb, 2015 17:00 |
|
Alvenia
Elev |
Skrivet av cikki: Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho) Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20... 4 feb, 2015 17:04 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Alvenia: Har också 6 som max Skrivet av cikki: Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho) Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20... 4 feb, 2015 17:07 |
|
Alvenia
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Alvenia: Har också 6 som max Skrivet av cikki: Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho) Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20... När lärarna skulle läsa upp alla så läste de bara två sidor av min för att min var för lång (och de hade ont om tid) 4 feb, 2015 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Borttagen: Tar ni inte servetter att hålla i så att ni inte håller klubban direkt med händerna? Eller skär med kniv och gaffel? Uuuh Det var kyckling klubba i skolan idag och jag blev så äcklig när mina vänner håller i klubban och fettet bokstavligen rinner utmed deras händer :p Det enda bra var att jag fick god mat. Flera av mina klasskompisar tar servetter, men vissa inte. Ja ^^ 4 feb, 2015 17:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aw, tack! Taack du 4 feb, 2015 17:27 |
|
Borttagen
|
Antingen så är jag för kall eller för varm there's no inbetween
4 feb, 2015 17:29 |
|
Borttagen
|
4 feb, 2015 17:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Aw, tack! Taack du Jag älskar din profilbild också! :3 Det är väl Troian Bellisario va? Tack du 4 feb, 2015 17:32 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Träning snart. Pallar inte. Har sovit middag och allt men jag ska bara köra fys tror jag. Är så jävla dumt av mig att inte ta det lugnt när jag har ont :c
4 feb, 2015 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen