Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19349 19350 19351 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho)

4 feb, 2015 17:00

Alvenia
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho)


Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20...

4 feb, 2015 17:04

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Alvenia:
Skrivet av cikki:
Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho)


Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20...
Har också 6 som max Men tror min lärare kommer bli väldigt arg på mig om jag skriver längre än 6 så eh xc

4 feb, 2015 17:07

Alvenia
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Alvenia:
Skrivet av cikki:
Du vet att du skriver för mycket när du fuskar för att kunna skriva mer i short stories-uppgiften (jag ändrade textstorleken hoho)


Jag gjorde samma sak, max var 6 sidor och jag skrev 20...
Har också 6 som max Men tror min lärare kommer bli väldigt arg på mig om jag skriver längre än 6 så eh xc


När lärarna skulle läsa upp alla så läste de bara två sidor av min för att min var för lång (och de hade ont om tid)

4 feb, 2015 17:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av Borttagen:
Det var kyckling klubba i skolan idag och jag blev så äcklig när mina vänner håller i klubban och fettet bokstavligen rinner utmed deras händer :p Det enda bra var att jag fick god mat.
Tar ni inte servetter att hålla i så att ni inte håller klubban direkt med händerna? Eller skär med kniv och gaffel? Uuuh


Flera av mina klasskompisar tar servetter, men vissa inte. Ja ^^

4 feb, 2015 17:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Molly Evans Älskar din forumssignatur Kan inte sluta titta på den!


Aw, tack! Jag älskar din forumssignatur, alltså den är bara bäst :3


Taack du

4 feb, 2015 17:27

Borttagen

Avatar


Antingen så är jag för kall eller för varm there's no inbetween

4 feb, 2015 17:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Molly Evans Älskar din forumssignatur Kan inte sluta titta på den!


Aw, tack! Jag älskar din forumssignatur, alltså den är bara bäst :3


Taack du


Jag älskar din profilbild också! :3 Det är väl Troian Bellisario va?

4 feb, 2015 17:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Molly Evans Älskar din forumssignatur Kan inte sluta titta på den!


Aw, tack! Jag älskar din forumssignatur, alltså den är bara bäst :3


Taack du


Jag älskar din profilbild också! :3 Det är väl Troian Bellisario va?


Tack du Yepp, det är det

4 feb, 2015 17:32

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Träning snart. Pallar inte. Har sovit middag och allt men jag ska bara köra fys tror jag. Är så jävla dumt av mig att inte ta det lugnt när jag har ont :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

4 feb, 2015 17:33

1 2 3 ... 19349 19350 19351 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.