@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Min syster har med sig fyra personer hem (högljudda) och jag måste plugga. NEJ MEN GUD VAD KUL!!!!!!!!!!!11
4 feb, 2015 15:20 |
|
Frivolt
Elev |
4 feb, 2015 15:21 |
|
Borttagen
|
Har fått sommarjobb
På psyket! Där passar jag bra! 4 feb, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
Blev utbjuden på dejt idag av en söt kille i min klass ^^
4 feb, 2015 15:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Det är bara det att det inte finns mer att spela! Jag har kört slut på hela spelen, det finns inget att spela längre :pSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Hängslebyxor: HAHAHAHAHA tack så mycket, förutom att jag inte spelat Portal på över ett år och min hamster är nu död o.oSkrivet av LolFeelings: Plötsligt får man skriva i 15+forumet... nyss var jag 12 och det var enligt mig den heliga platsen för vuxna. Jävlar alltså. Grattis din portal nörd, du en en stor anledning till att mugglis är awesome och visst ett tag var det lite irriterande när du hela tiden snackade om portal och la upp bilder på din hamster, grattis! I feel your pain x_x Omg, du måste ju börja spela igen Den var endå lätt den coolaste hamstern
4 feb, 2015 16:11 |
|
Mikaela120
Elev |
Xenophilius Snape och Hängslebyxor
Tack så mycket, han tog det jättebra och aashdjashd :3 jag blir så glad när jag tänker på det. 4 feb, 2015 16:18
Detta inlägg ändrades senast 2015-02- 4 kl. 16:29
|
|
Chaemy
Elev |
Alltså wow...
Gårdagens och dagens NO-lektioner var så extremt intressanta. Vi såg en film om hur det kommer sig att det finns liv på just jorden bland annat. Jag var som uppslukad hela lektionen! Även om jag var väldigt trött hela dagen så var jag helt pigg och fokuserad på dessa två NO-lektioner. Jag antecknade två och en halv A4-sidor i mitt skrivhäfte. Det var så fascinerande. Jag råkade även flämta fram ett "wow" några gånger när vi tittade på filmen. När jag är riktigt intresserad av något så blir saker och ting helt fantastiskt.
4 feb, 2015 16:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
4 feb, 2015 16:30 |
|
Borttagen
|
Aw, tack! ![]() 4 feb, 2015 16:36 |
|
Alvenia
Elev |
Skrivet av Chaemy: Alltså wow... Gårdagens och dagens NO-lektioner var så extremt intressanta. Vi såg en film om hur det kommer sig att det finns liv på just jorden bland annat. Jag var som uppslukad hela lektionen! Även om jag var väldigt trött hela dagen så var jag helt pigg och fokuserad på dessa två NO-lektioner. Jag antecknade två och en halv A4-sidor i mitt skrivhäfte. Det var så fascinerande. Jag råkade även flämta fram ett "wow" några gånger när vi tittade på filmen. När jag är riktigt intresserad av något så blir saker och ting helt fantastiskt. Önskar att vi kunde göra sådant på våra NO-lektioner, vi har jätte tråkiga lektioner där vi nästan bara läser hundratals sidor med text som nästan ingen förstår 4 feb, 2015 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen