Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19347 19348 19349 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag kanske ska snorkla med delfiner idag om jag har tur, är garanti på att vi ska få se de! ^-^

4 feb, 2015 09:19

Dream
Elev

Avatar


waking up like an animal

haha nä men jag är sur så har nog vaknat på fel sida av sängen x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

4 feb, 2015 11:38

Borttagen

Avatar


Jag är hemma, vilket är nice. Jag har inget att göra, vilket inte är nice.
... men jag behöver i alla fall inte vara i skolan

4 feb, 2015 11:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Jag ska tatuera mig idag. Börjar bli nervös, det var ändå fyra år sen sist...

Oh! Vad blir det för motiv denna gång?

4 feb, 2015 11:43

Borttagen

Avatar


Det var kyckling klubba i skolan idag och jag blev så äcklig när mina vänner håller i klubban och fettet bokstavligen rinner utmed deras händer :p Det enda bra var att jag fick god mat.

4 feb, 2015 11:53

Frivolt
Elev

Avatar


Molly Evans Älskar din forumssignatur Kan inte sluta titta på den!

4 feb, 2015 12:53

Borttagen

Avatar






Mot simhallen dåra.

4 feb, 2015 14:34

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det var kyckling klubba i skolan idag och jag blev så äcklig när mina vänner håller i klubban och fettet bokstavligen rinner utmed deras händer :p Det enda bra var att jag fick god mat.
Tar ni inte servetter att hålla i så att ni inte håller klubban direkt med händerna? Eller skär med kniv och gaffel? Uuuh

4 feb, 2015 14:40

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:




Mot simhallen dåra.



Just keep swimming, just keep swimming

4 feb, 2015 14:48

Hängslebyxor
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Hängslebyxor:
Skrivet av LolFeelings:
Plötsligt får man skriva i 15+forumet... nyss var jag 12 och det var enligt mig den heliga platsen för vuxna. Jävlar alltså.

Grattis din portal nörd, du en en stor anledning till att mugglis är awesome och visst ett tag var det lite irriterande när du hela tiden snackade om portal och la upp bilder på din hamster, grattis!
HAHAHAHAHA tack så mycket, förutom att jag inte spelat Portal på över ett år och min hamster är nu död o.o
I feel your pain x_x

Omg, du måste ju börja spela igen
Den var endå lätt den coolaste hamstern

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F49.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc57l0oQSC1qclilyo7_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FyA8xHl.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F28f9caaebe51d7b37470d9e535df446d%2Ftumblr_mr27ixYb9Q1rrpj0jo1_500.gif

4 feb, 2015 15:18

1 2 3 ... 19347 19348 19349 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.