@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har en superdålig kväll, nu har de låst dörren till rummet och kan inte hämta choklad eller så.
Har det här på rummet: Spoiler: Tryck här för att visa! Då är frågan, vad ska man välja? 3 feb, 2015 22:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Har en superdålig kväll, nu har de låst dörren till rummet och kan inte hämta choklad eller så. Har det här på rummet: Spoiler: Tryck här för att visa! Då är frågan, vad ska man välja? Batman!!!!! =D =) - just like themarauder 3 feb, 2015 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Har en superdålig kväll, nu har de låst dörren till rummet och kan inte hämta choklad eller så. Har det här på rummet: Spoiler: Tryck här för att visa! Då är frågan, vad ska man välja? Batman!!!!! =D Det är faktiskt ingen dålig idé! 3 feb, 2015 22:58 |
|
Chaemy
Elev |
3 feb, 2015 23:01 |
|
LolFeelings
Elev |
Plötsligt får man skriva i 15+forumet... nyss var jag 12 och det var enligt mig den heliga platsen för vuxna. Jävlar alltså.
4 feb, 2015 00:03 |
|
Klaestron
Elev |
Efter gårdagens skridskodag med barnen kan jag nu konstatera träningsvärk i axlar och höger skinka. Att jobba med barn ger helkropps träning!
4 feb, 2015 05:14 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Plötsligt får man skriva i 15+forumet... nyss var jag 12 och det var enligt mig den heliga platsen för vuxna. Jävlar alltså. Grattis din portal nörd, du en en stor anledning till att mugglis är awesome och visst ett tag var det lite irriterande när du hela tiden snackade om portal och la upp bilder på din hamster, grattis! ![]() ![]()
4 feb, 2015 07:08 |
|
Afturelding
Elev |
4 feb, 2015 07:21 |
|
potterflicka
Elev |
Jag vill ha tillbaka den riktiga ICA-Stig.
4 feb, 2015 07:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: HAHAHAHAHA tack så mycket, förutom att jag inte spelat Portal på över ett år och min hamster är nu död o.oSkrivet av LolFeelings: Plötsligt får man skriva i 15+forumet... nyss var jag 12 och det var enligt mig den heliga platsen för vuxna. Jävlar alltså. Grattis din portal nörd, du en en stor anledning till att mugglis är awesome och visst ett tag var det lite irriterande när du hela tiden snackade om portal och la upp bilder på din hamster, grattis! I feel your pain x_x
4 feb, 2015 07:40 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen