Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 19345 19346 19347 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥


Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D':

3 feb, 2015 22:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥


Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D':


Men eller hur!
Tänkte dessutom skriva att då kan vi ju gifta oss på en gång (SF Bokhandeln? WHY NOT) men
1) jag har ingen Jack-cosplay än
2) ...jag har en pojkvän

*sigh*

Men ja. Jag SKA träffa dig i år så är det bara.

3 feb, 2015 22:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥


Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D':


Men eller hur!
Tänkte dessutom skriva att då kan vi ju gifta oss på en gång (SF Bokhandeln? WHY NOT) men
1) jag har ingen Jack-cosplay än
2) ...jag har en pojkvän

*sigh*

Men ja. Jag SKA träffa dig i år så är det bara.


Jaa

ååh, jaa! ;O tyvärr kan det behöva planeras en del innan ;O för jag har ingen cosplay heller D:
Men de där två kan ju ändras SKA iaf ändras tills dess

JA! det SKA du! Vi SKA ses Sådeså!!!

3 feb, 2015 22:21

Borttagen

Avatar


Frivolt
Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera.
Jag är lite för spontan av mig, hmm.

Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3

3 feb, 2015 22:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera.
Jag är lite för spontan av mig, hmm.

Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3



Men eller hur det blir perfekt!!
haha x) ja med ibland x)

Åh ;O finns på ebay men de är typ svindyra D: men kolla på second hand-butiker. Har många gånger sett coats som varit väldigt lik den han har ;O

3 feb, 2015 22:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera.
Jag är lite för spontan av mig, hmm.

Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3



Men eller hur det blir perfekt!!
haha x) ja med ibland x)

Åh ;O finns på ebay men de är typ svindyra D: men kolla på second hand-butiker. Har många gånger sett coats som varit väldigt lik den han har ;O


Fast, jag brukar sällan ångra det jag gör

Jag skaaa! Var faktiskt på Myrorna igår (och åh så estetiskt tillfredsställande, färgordning, allting sorterat fint, och alfabetisk ordning ♥) men de hade inget sånt.
Min nuvarande "jacka" är lite lik den Jack har men den är svart ;__;

3 feb, 2015 22:30

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera.
Jag är lite för spontan av mig, hmm.

Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3



Men eller hur det blir perfekt!!
haha x) ja med ibland x)

Åh ;O finns på ebay men de är typ svindyra D: men kolla på second hand-butiker. Har många gånger sett coats som varit väldigt lik den han har ;O


Fast, jag brukar sällan ångra det jag gör

Jag skaaa! Var faktiskt på Myrorna igår (och åh så estetiskt tillfredsställande, färgordning, allting sorterat fint, och alfabetisk ordning ♥) men de hade inget sånt.
Min nuvarande "jacka" är lite lik den Jack har men den är svart ;__;


haha va bra

Åh underbart!! Men, va trist D:

Åh ;O fel färg men annars bra D:

3 feb, 2015 22:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:

haha va bra

Åh underbart!! Men, va trist D:

Åh ;O fel färg men annars bra D:


Ja, de hade inga fina skjortor heller (förutom den vackra som kostade 185 kronor...) eller kavajer
Är på jakt efter såna.

Ja eller hur D:

3 feb, 2015 22:38

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:

haha va bra

Åh underbart!! Men, va trist D:

Åh ;O fel färg men annars bra D:


Ja, de hade inga fina skjortor heller (förutom den vackra som kostade 185 kronor...) eller kavajer
Är på jakt efter såna.

Ja eller hur D:


Ååh D: nä ja vet..finns sällan det man vill ha D:

D:

3 feb, 2015 22:39

Borttagen

Avatar

+2


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-b-ams.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-xpa1%2Fv%2Ft1.0-9%2F10917413_10153058052138552_8286637966865311223_n.jpg%3Foh%3D7b205d2b31aff06b6b913743ae905725%26amp%3Boe%3D554BC4C6

3 feb, 2015 22:45

1 2 3 ... 19345 19346 19347 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.