@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥ Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D': 3 feb, 2015 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥ Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D': Men eller hur! Tänkte dessutom skriva att då kan vi ju gifta oss på en gång (SF Bokhandeln? WHY NOT) men 1) jag har ingen Jack-cosplay än 2) ...jag har en pojkvän *sigh* Men ja. Jag SKA träffa dig i år 3 feb, 2015 22:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥ Åååh! Det tycker jag med ♥ Alltså verkligen!! hade varit typ så underbart awesome ♥ D': Men eller hur! Tänkte dessutom skriva att då kan vi ju gifta oss på en gång (SF Bokhandeln? WHY NOT) men 1) jag har ingen Jack-cosplay än 2) ...jag har en pojkvän *sigh* Men ja. Jag SKA träffa dig i år Jaa ååh, jaa! ;O tyvärr kan det behöva planeras en del innan ;O för jag har ingen cosplay heller D: Men de där två kan ju ändras JA! det SKA du! 3 feb, 2015 22:21 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera. Jag är lite för spontan av mig, hmm. Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3 3 feb, 2015 22:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera. Jag är lite för spontan av mig, hmm. Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3 Men eller hur haha x) ja med Åh ;O finns på ebay 3 feb, 2015 22:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera. Jag är lite för spontan av mig, hmm. Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3 Men eller hur haha x) ja med Åh ;O finns på ebay Fast, jag brukar sällan ångra det jag gör Jag skaaa! Var faktiskt på Myrorna igår (och åh så estetiskt tillfredsställande, färgordning, allting sorterat fint, och alfabetisk ordning ♥) men de hade inget sånt. Min nuvarande "jacka" är lite lik den Jack har men den är svart ;__; 3 feb, 2015 22:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Frivolt Vi kör på 7/8/2016, right? Har över ett år att planera. Jag är lite för spontan av mig, hmm. Haha japp! Men alltså, åh. Måste hitta en sån coat som han har. :3 Men eller hur haha x) ja med Åh ;O finns på ebay Fast, jag brukar sällan ångra det jag gör Jag skaaa! Var faktiskt på Myrorna igår (och åh så estetiskt tillfredsställande, färgordning, allting sorterat fint, och alfabetisk ordning ♥) men de hade inget sånt. Min nuvarande "jacka" är lite lik den Jack har men den är svart ;__; haha va bra Åh Åh ;O fel färg men annars bra D: 3 feb, 2015 22:34 |
|
Borttagen
|
Ja, de hade inga fina skjortor heller (förutom den vackra som kostade 185 kronor...) eller kavajer Är på jakt efter såna. Ja eller hur D: 3 feb, 2015 22:38 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, de hade inga fina skjortor heller (förutom den vackra som kostade 185 kronor...) eller kavajer Är på jakt efter såna. Ja eller hur D: Ååh D: nä ja vet..finns sällan det man vill ha D: D: 3 feb, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
3 feb, 2015 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen