@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Emma Granger: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Emma Granger: Men åhhhh, jag ville ju så gärna gå på MultiCon iår. Innan jag flyttar, och så är jag för långsamt så tar biljetterna slut :-( Gå på Firebolt http://firebolt2015.webs.com/ Funderar på det, har dock ingen att gå med Sen är edt även ganska långt bort :-( DU HAR INGEN ATT GÅ MED?? Ursäkta mig om jag har fel men det finns iallafall en person (HRM JAG HRM) som har tjatat på dig huur länge som helst Men när jag ska dit lol, ska mamma bara sätta mig på ett tåg till lund och sen bara låta mig vara där? lol Trött tjej <333 3 feb, 2015 21:08 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Emma Granger: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Emma Granger: Men åhhhh, jag ville ju så gärna gå på MultiCon iår. Innan jag flyttar, och så är jag för långsamt så tar biljetterna slut :-( Gå på Firebolt http://firebolt2015.webs.com/ Funderar på det, har dock ingen att gå med Sen är edt även ganska långt bort :-( DU HAR INGEN ATT GÅ MED?? Ursäkta mig om jag har fel men det finns iallafall en person (HRM JAG HRM) som har tjatat på dig huur länge som helst Men när jag ska dit lol, ska mamma bara sätta mig på ett tåg till lund och sen bara låta mig vara där? lol Japp! Nejmen jag vet inte, kom bara *du kan inte rösta på fler inlägg idag* Super modigt! ♥ ![]() ![]()
3 feb, 2015 21:10 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Hängslebyxor: Skrivet av Emma Granger: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Emma Granger: Men åhhhh, jag ville ju så gärna gå på MultiCon iår. Innan jag flyttar, och så är jag för långsamt så tar biljetterna slut :-( Gå på Firebolt http://firebolt2015.webs.com/ Funderar på det, har dock ingen att gå med Sen är edt även ganska långt bort :-( DU HAR INGEN ATT GÅ MED?? Ursäkta mig om jag har fel men det finns iallafall en person (HRM JAG HRM) som har tjatat på dig huur länge som helst Men när jag ska dit lol, ska mamma bara sätta mig på ett tåg till lund och sen bara låta mig vara där? lol Japp! Nejmen jag vet inte, kom bara önskar det var så lätt Trött tjej <333 3 feb, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Har fortfarande inte förstått att jag ska till stockholm på tosdag ;O Alltså inte sådär happy inte förstått utan mer typ jaha men jag orkar inteee, vill inte och redan? D: Vad ska du göra här? 3 feb, 2015 21:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Min mage = hatar västerländsk mat.
Min IBS = ett helvete. Kött är helt uteslutet (men fisk fungerar). Men nu har jag velat fram och tillbaka mellan grejer för att hitta något som fungerar, och frågat runt. Tipset som lyder är: "Börja först med att utesluta gluten, laktos och sojaprodukter. Sedan kött och grönsaker - för äter du för mycket grönsaker blir det för mycket kolhydrater som finns i just frukt och grönt". ...ok. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 feb, 2015 21:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Har fortfarande inte förstått att jag ska till stockholm på tosdag ;O Alltså inte sådär happy inte förstått utan mer typ jaha men jag orkar inteee, vill inte och redan? D: Vad ska du göra här? Ska dit med mamma och vi ska se musikal, flashdance 3 feb, 2015 21:16 |
|
Kim Potter
Elev |
3 feb, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
3 feb, 2015 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Min mage = hatar västerländsk mat. Min IBS = ett helvete. Kött är helt uteslutet (men fisk fungerar). Men nu har jag velat fram och tillbaka mellan grejer för att hitta något som fungerar, och frågat runt. Tipset som lyder är: "Börja först med att utesluta gluten, laktos och sojaprodukter. Sedan kött och grönsaker - för äter du för mycket grönsaker blir det för mycket kolhydrater som finns i just frukt och grönt". ...ok. Här är en till med dendär jäkla IBS-skiten.. Jag kan äta all mat ibland, och ibland funkar ingenting.. Som idag och igår, dagar då jag får ont och måste typ bo på toaletten oavsett vad jag stoppar i mig.. Jag förstår dig precis! 3 feb, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Tycker att någon kan låta mig åka till Stockholm på torsdag/fredag och låta mig träffa dig på SF Bokhandeln... seriously. ♥ 3 feb, 2015 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen