@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
3 feb, 2015 19:06 |
|
LolFeelings
Elev |
3 feb, 2015 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag vill så gärna köp How They Met and Other Stories av David Leviathan till alla hjärtans dag (eftersom den utspelar sig då) men jag fruktar att jag inte kommer ha tillräckligt med pengar...
3 feb, 2015 19:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Vi ska skriva en proper artikel till svenskan på temat "livet", för att kunna göra den artikeln måste vi dessutom intervjua en person före, för att ha material till artikeln.
Jag vet inte vem jag ska intervjua eller åt vilket håll jag ens ska vända mig, möjligheterna är oändliga Hitta någon med en sjukdom/nära person till någon sjuk Rikta sig mot någon som gjort något riktigt bra Någon som lever hälsosamt Bara livet som det är något ännu bättre? Hej 3 feb, 2015 19:17 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: PPP och jag har nog VÄRLDENS fluffigaste och orealistiska OTP:roll ever xD Jupp. Vi tolkar ju karaktärerna jättebra, eller hur? Det är BARA fluff, men det skadar inte eller hur? KLAINE
3 feb, 2015 19:17 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Så jag har börjat träna ett blandlag med 08:or och de är bland de gulligaste jag vet x3
S: "Är du tonåring?" Jag: "Ja?" S: "Okej för Julia är det så du känner henne" Jag: "Men vad heter Julia i efternamn?" S: "Hon är min granne" *ser stolt ut*
3 feb, 2015 19:17 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhh ♥Så jag har börjat träna ett blandlag med 08:or och de är bland de gulligaste jag vet x3 S: "Är du tonåring?" Jag: "Ja?" S: "Okej för Julia är det så du känner henne" Jag: "Men vad heter Julia i efternamn?" S: "Hon är min granne" *ser stolt ut*
3 feb, 2015 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Så jag har börjat träna ett blandlag med 08:or och de är bland de gulligaste jag vet x3 S: "Är du tonåring?" Jag: "Ja?" S: "Okej för Julia är det så du känner henne" Jag: "Men vad heter Julia i efternamn?" S: "Hon är min granne" *ser stolt ut* aww sött!! Jag tränade ett lag födda 00, år 2006-07, och min syster var med i det laget. Då var det en liten tjej som frågade om jag var min systers mamma^^ Var 14-15 då tror jag 3 feb, 2015 19:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Xenophilius Snape
JAG VET ♥ kelpie EN gång följde jag till min brors träning och då frågade de om jag var hans mamma. Var tretton då och han var elva .-.
3 feb, 2015 19:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Så jag har börjat träna ett blandlag med 08:or och de är bland de gulligaste jag vet x3 S: "Är du tonåring?" Jag: "Ja?" S: "Okej för Julia är det så du känner henne" Jag: "Men vad heter Julia i efternamn?" S: "Hon är min granne" *ser stolt ut* Naw, de är så söta. En gång när jag var i simhallen och satt i ångbastun kom en liten flicka in ensam (kanske 4 år) Hon satte sig ner: Hon: Moi Jag: Hej Hon: Var bor du Jag: på andra sidan broarna Hon: Där som Rina bor då? Jag: hmm, ja kanske det! 3 feb, 2015 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen