Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AuroraAlexius
Elev |
Dashie97, tack för tipset, men jag har haft eksem sen jag var två månader gammal ungefär, så tror inte det är gluten som framkallat min torra hud, där är snarare ärftligt (och sen är jag alldeles för lat för att utesluta det ur min kost, det räcker med de allergier jag har
Och jag tror inte så mycket på att självdiagnostisera sig och sluta med produkter hit och dit... men funkar det för vissa, så kör på ^^ Och Atira, tack för tipset, ska testa med nån olja! Annars har jag tidigare fått ut kortisonsalva som är just för hårbotten, ska se om jag kan få det på recept igen. Och om du vill tvätta håret mer sällan så går det, jag hade också hår som blev flottigt på en gång när jag duschade varannan dag. Nu tvättar jag det var fjärde och det håller sig rent mycket längre! (Dock såg man ju rätt hemsk ut under invänjningsperioden... men så värt det) ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 6 nov, 2016 12:25 |
|
Borttagen
|
Error 404: Sleep not found. 6 nov, 2016 15:54 |
|
Magic Dragon
Elev |
Funderar på att köpa en Gryffindor halsduk. yaaa men det finns så många olika varianter. hm vet inte riktigt vilken ja ska skaffa / suck
![]()
6 nov, 2016 18:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
Söndagsångest. Jag är inte ens säker att det är söndag idag, men jag tror det.
Känner mig så ensam bara... Och dessutom känner jag mig fel, men samtidigt vågar jag inte chansa. Fast jag vet att om jag bara vågar ta ett steg framåt, så kanske löser sig allting.
6 nov, 2016 19:02 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Lazarus: Söndagsångest. Jag är inte ens säker att det är söndag idag, men jag tror det. Känner mig så ensam bara... Och dessutom känner jag mig fel, men samtidigt vågar jag inte chansa. Fast jag vet att om jag bara vågar ta ett steg framåt, så kanske löser sig allting. Finns här om du vill uggla / kram ♥
6 nov, 2016 19:05 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Magic Dragon: Skrivet av Lazarus: Söndagsångest. Jag är inte ens säker att det är söndag idag, men jag tror det. Känner mig så ensam bara... Och dessutom känner jag mig fel, men samtidigt vågar jag inte chansa. Fast jag vet att om jag bara vågar ta ett steg framåt, så kanske löser sig allting. Finns här om du vill uggla / kram ♥ Ja gärna! Tack ♥
6 nov, 2016 19:07 |
|
Atira
Elev |
AuroraAlexius Gör så! ^^ Ibland om jag har riktigt mycket feta mjällflagor som liksom sitter fast och är som en beläggning i hela hårbotten brukar jag blanda oljan med nån matsked socker också och gnugga försiktigt för att få bort det. Såååå skönt!! Blir som peeling fast för hårbotten. ^^ Och det slutar klia. Ett tag iaf.
Åh, det vore en dröm att kunna tvätta håret så pass sällan haha. ;P Tvättar typ var tredje dag. (Måste i princip det! Det ser sjukt fettigt ut efter 3 dagar!!) Fast ibland blir det tyvärr varannan ändå.. Men jag jobbar på det. ;P 6 nov, 2016 20:12 |
|
Magic Dragon
Elev |
6 nov, 2016 20:46 |
|
Meowsy
Elev |
Alltså jag är så rädd, förvirrad och ledsen.. Jag vet inte.. Jag känner mig så otroligt olycklig med honom.. Det är inte som förr.. Känslorna finns inte kvar.. Men jag är rädd för att göra slut.. Jag är så jävla rädd.. Jag vill bara gråta varje gång jag måste säga 'jag älskar dig också' eller 'jag saknar dig'.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till..
6 nov, 2016 21:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Obesvarade känslor är jobbigt. Vill bli av med dem just därför för att jag känner mig jobbig mot personen ifråga eftersom han antagligen ser att dom fortfarande finns kvar
6 nov, 2016 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen