Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
26 okt, 2016 19:11 |
|
Aydane
Elev |
Jag känner mig så himla disträ. Hundra saker som pockar på min uppmärksamhet, och det GÅR verkligen inte att plugga. Kommer inte framåt. Läser en halv sida och sedan kommer jag på mig själv med att göra helt andra saker - som typ att skriva här. Jag förstår inte, har verkligen alltid haft jättelätt för skolan, men jag börjar på riktigt bli orolig för att köra på den här tentan. Nä, nu MÅSTE jag läsa.
27 okt, 2016 19:36 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag har kunnat vakna. Tänka. Fokusera. Jag räknade matte idag...
Har jag äntligen hittat en medicin som jag tål och som fungerar..? Ja jäklar. 27 okt, 2016 22:49 |
|
Borttagen
|
basically vi hade en hel plan för dagen där vi skulle börja med att träna men när vi kom fram så kom mamma till bilen och var jättestressad pga min morfar hade åkt till akuten och så åkte vi hem och hon lämnade av pappa och min bror & åkte till min mormor där jag och min kusin gick in & hon och mormor åkte till sjukhuset. sedan kom min bror så jag, han & min kusin har bakat klart sockerkakorna som min mormor börjat med, städat lite & ätit lunch och allt är kaos och jag mår jättedåligt pga tänk om det är någonting jätteallvarligt??? vi sitter bara och väntar på att de ska ringa och berätta för oss vad som hänt
31 okt, 2016 14:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
31 okt, 2016 18:31 |
|
Borttagen
|
Råkade posta i fel tråd först.. Jag funderar seriöst på att adoptera en katt nu, har dock hundratals motstäviga känslor när det gäller att ta hand om andande.. varelser.. poor creatures. Men om det flyttar in en katt på prov som letar efter ett hem så.. kanske vi.. blir attached.. med varandra. Jag kan inte göra något förhastat eller impulsa saker, det är inget spel jag kan köpa och spela lite med och sen tröttna på, men det är -viktigt- att vi passar ihop, också. Hur ska jag veta att det blir rätt katt om vi inte känner varandra ännu?.. alla djur är så olika och inte.. saker, dem kommer med olika sorts bagage från det tidigare. Den kanske inte alls gillar mig, eller så tycker jag inte om den. Och vad händer om den blir sjuk och min ekonomi inte är den hjälpsam alls. Folk skaffar djur så enkelt, för deras egna skull. Jag är väl inget undantag där men jag vill i så fall ha möjlighet att hjälpa den där stackars katten om något händer den. Ibland när jag sitter uppe på nätterna så ryker katterna ihop här utanför på gården och det låter som.. gud vet vad.. tar jag hit en nykomling kanske han blir avrättad av katterna som styr i kvarteret; eller skall jag köpa en slagskämpe som får alla andra katter att resa ragg och fly vid blotta åsynen av hans skugga..? Näe, en vit katt... som jag kan döpa till Luciel för att det tydligen låter som en djävulshona enligt pappa, eller.. Elisabeth the 3th. För att. Fast det viktigaste är att vi trivs tillsammans. 31 okt, 2016 19:29 |
|
Holytail
Elev |
TRIGGER WARNING (ångest & självskadebeteende and other stuff som jag inte ens vet vad jag ska sätta för rank på? Typ dåliga tankar om sig själv??)
Spoiler: Tryck här för att visa!
31 okt, 2016 23:17 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Holytail: TRIGGER WARNING (ångest & självskadebeteende and other stuff som jag inte ens vet vad jag ska sätta för rank på? Typ dåliga tankar om sig själv??) Spoiler: Tryck här för att visa! Du är en helt underbar person. Du är inte dum eller en idiot. Du är jätteshyst och jag är glad att jag fick chansen att träffa dig. Vill du uggla och prata om det? 31 okt, 2016 23:21 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 nov, 2016 17:09 |
|
Meowsy
Elev |
1 nov, 2016 17:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen