Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! jag blir så arg yikes 23 okt, 2016 17:03 |
|
Meowsy
Elev |
-sigh-
Börjar tvivla om jag och S kommer hålla ihop, vi varit ganska off den senaste tiden.. vi snackar inte lika mycket.. och distansen gör det inte lättare för oss..
23 okt, 2016 20:59 |
|
Borttagen
|
Om några timmar skall jag gå bort och beställa vit färg vid hyresvärden. Skall banne mig fixa till här hemma oavsett hur mycket förarbete det blir. Har börjat bygga ett borg av alla saker på sängarna i sovrummet, Hyresvärdarna låter mig visserligen bara få köpa vit färg, men å andra sidan har ingen där en aning om att jag kommer att blanda ut den färgen med en mörkare, det är bara rabatten jag vill åt. Det finns två färger som jag inte står ut med - vitt och grått. Om jag gör ett lägenhetsbyte senare för att jag kommer in på utbildningen, är jag helt säker på att de flesta är rätt trötta på vita, kalla ytor. Jag sover inte ens i sovrummet längre för att jag bara känner mig obekväm av att försöka komma till ro där inne, i soffan kan jag sova, men i sängen.. näe. Skall börja med att måla om i vardagsrummt dock, sedan sovrummet och till sist i hallen. Hittade ett fint kist-bord som går att öppna och förvara saker i - det vill jag ha i stora rummet. Sedan skall jag slita loss den fula hyllan i hallen och skaffa en klädhängare som står på golvet istället, och så.. en byrå till hallen, en soffa i en avlägsen framtid och så en sänggavel med lyktor på varje sida. När det är målat kan jag spika upp alla tavlor som bara står och samlas på hög just nu, fick tag på en begagnad skrivare för ett tag sedan så jag har börjat göra bildcollage att sätta upp - 24 okt, 2016 04:29 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Medicinen, om den inte klubbar ner mig med biverkningar först, beräknas verka om ca 8 veckor..
But I need it now. 24 okt, 2016 09:58 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Meowsy: -sigh- Börjar tvivla om jag och S kommer hålla ihop, vi varit ganska off den senaste tiden.. vi snackar inte lika mycket.. och distansen gör det inte lättare för oss.. Uggla mig om du vill prata ♥
24 okt, 2016 14:12 |
|
Arivle
Elev |
25 okt, 2016 18:19 |
|
Magic Dragon
Elev |
25 okt, 2016 18:56 |
|
Arivle
Elev |
25 okt, 2016 19:46 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag börjar nästan bli tokig. Jag städar varje dag. För jag känner att det bara är stökigt hela tiden. Och mer och mer slänger jag och lägger i förrådet eller tänker donera bort för jag inser att jag inte vill ha så mycket grejer.
Jag dammar varje dag och det är så mycket damm som samlas. Aaaah. Vill dammsuga hela tiden och damma hela tiden och ta bort saker hela tiden. OCH JAG HAR TENTA OM 3 DAGAR OCH JAG KAN INTE LIKA MYCKET SOM JAG VILL GÖRA. Men det bästa är, jag börjar komma in mer i mitt minimalistiska tänkare vilket är mitt mål. Jag har 300 grejer i förrådet som jag vill donera och 50 grejer jag vill sälja. Och jag vill allt ska lämna nu! 25 okt, 2016 21:23 |
|
Ollis100
Elev |
jag är SÅ OPEPP på konvent i helgen
jag vill inte jag vill inte det är för mycket folk jag vill inte jag orkar inte hej 26 okt, 2016 09:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen