Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celest Gaunt
Elev |
smartbabe - Du är nog värd namnet, de hoppas jag på i alla fall för de låter vettigt! Du är nog en smart babe! ♥
LunaLovegood1 Tack Emma! Jag ska följa ditt råd också! ♥ 10 dec, 2012 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag märker att jag har hittat rätt tråd för mig!
11 dec, 2012 13:15 |
|
smartbabe
Elev |
Vi kysstes idag. Eller ja, kyss och kyss. En rökkyss kanske, men ändå en kyss.
Eller rättare sagt tre. Sedan gick vi hem till honom, jag låg i hans säng under hans täcke. Sedan kom han under också, och låg och spelade HALO med det tredje hjulet Albin medans jag läste Kalle Anka. Det var faktiskt mysigt, tills hans brorsa kom hem. Fast jag vet inte vad jag känner för honom. Jag känner liksom inte det när vi kysstes, men samtidigt så gör jag det... ![]()
14 dec, 2012 19:16 |
|
whirlwinds
Elev |
16 dec, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2012 21:31 |
|
Elley
Elev |
om tidsmaskiner fanns skulle jag inte tacka nej till en nu.
hatar mig själv lite mer för varje dag som går. varför måste jag vara så jäkla blyg? jag hade chansen och ja, det är mitt fel att det blev som det blev. och hur mycket jag än försöker säga att jag inte bryr mig, jag bryr mig visst. och det suger. allt känns liksom okej så länge jag inte är ensam. men så fort jag sitter själv på mitt rum känns det som jag ska gå sönder, tårarna bara rinner och jag vill sova hela tiden. är konstant trött på allt. orkar bara inte gråta mer, så jäkla trött på att ingenting någonsin kan funka. och ja, det hade varit okej om han bara hade lämnat mig ifred, men nejdå. när jag äntligen börjar komma upp på fötter igen börjar han smsa mig igen. och om han nu vill fortsätta vara vänner, kanske han skulle tänkt på det när han började ignorera mig helt plötsligt. hatar det här.
http://nouw.com/ellenfelixson/
26 dec, 2012 15:45 |
|
smartbabe
Elev |
nu ska jag sluta stalka hans facebook och sluta tänka på alla våra minnen och sluta kolla igenom hans bilder där han ser glad ut och samtidigt lyssnar jag på ed sheeran för han är bäst och sanningen är att jag inte är över honom än fastän det var 2 år sedan vi snackade sist.
![]()
30 dec, 2012 02:33 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av smartbabe: nu ska jag sluta stalka hans facebook och sluta tänka på alla våra minnen och sluta kolla igenom hans bilder där han ser glad ut och samtidigt lyssnar jag på ed sheeran för han är bäst och sanningen är att jag inte är över honom än fastän det var 2 år sedan vi snackade sist. this, almost. Min tumblr!
30 dec, 2012 02:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
han fyller år idag, jag har ingen aning alls om vad jag ska göra. har inte hans nummer, det enda jag kan göra är att skriva på hans fb, fast varje jag eller han är inne där, så... sure, jag skulle kunna gå till honom och typ "hej jag har en crush på dig grattis på födelsedagen" men nej, jag är inte sån och jag vet inte ens om han är hemma. så då får jag väl sitta instängd på mitt rum med ett hjärta som ingen jan göra något åt (wow dramaquee) med telefonen och datorn och bara lämna rummet när jag går på toa för min bror är magsjuk yeeey awesome dag guys
30 dec, 2012 10:14 |
|
Lunah~
Elev |
30 dec, 2012 11:01 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen