Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() En eller två veckor gammal. Har inte ritat på ett tag faktiskt o.o Och ändå inte nöjd med den. ROWLING VAD SNYGG! ![]()
21 mar, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
21 mar, 2012 20:55 |
|
J00KERN
Elev |
21 mar, 2012 21:18 |
|
Danzi
Elev |
Här är en bild jag ritade igår, dock inte för hand. Ritade den i ett program på datorn som heter Illustrator.
![]() ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
21 mar, 2012 21:59 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Danzi: Här är en bild jag ritade igår, dock inte för hand. Ritade den i ett program på datorn som heter Illustrator. Åh men gud vad fin ![]() ![]()
22 mar, 2012 02:46 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Danzi: Här är en bild jag ritade igår, dock inte för hand. Ritade den i ett program på datorn som heter Illustrator. Snygg! Jag kan inte ens rita på datorn.... ![]()
22 mar, 2012 07:45 |
|
Borttagen
|
22 mar, 2012 14:58 |
|
Clementin
Elev |
22 mar, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Pretty sure, yeah ^-^ Ritade av denna: ![]() 22 mar, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
22 mar, 2012 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen