Fenixorden Andra Generationen
Forum > Off Topic > Klubbar > Fenixorden Andra Generationen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför får inte jag vara efterlyst? Han skrev fel xD Känner du dig förolämpad eller? Ja. Jag är en vit kränkt dödsätare Vit varför inte brun? Okej då. Jag är en orange kränkt dödsätare. 14 jan, 2017 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför får inte jag vara efterlyst? Han skrev fel xD Känner du dig förolämpad eller? Ja. Jag är en vit kränkt dödsätare Vit varför inte brun? Okej då. Jag är en orange kränkt dödsätare. Orange? Varför inte blå? 14 jan, 2017 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför får inte jag vara efterlyst? Han skrev fel xD Känner du dig förolämpad eller? Ja. Jag är en vit kränkt dödsätare Vit varför inte brun? Okej då. Jag är en orange kränkt dödsätare. Orange? Varför inte blå? eller gul? TRIGGERED 15 jan, 2017 11:47 |
|
Borttagen
|
Ni har glömt någon på efterlysta listan...
15 jan, 2017 12:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ni har glömt någon på efterlysta listan... lmao 15 jan, 2017 12:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vem?Ni har glömt någon på efterlysta listan... 15 jan, 2017 14:43 |
|
Linn Lumos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vem? Ni har glömt någon på efterlysta listan... Henne själv 15 jan, 2017 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Linn Lumos: ahaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vem? Ni har glömt någon på efterlysta listan... Henne själv 15 jan, 2017 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hallå alla, attacken är hemlig stämplad och får ändats pratas om i ugglor, vi får inte riskerna någonting, absolut ingenting! Säger dödsätar`n Kolla: Det finns vissa saker som är hemliga just nu, om en sak ska vara hemlig så ska den vara det punkt slut, annars så kommer vi aldrig komma någon vart i det här kriget Ni har inte sagt nåt om nåt krig! 15 jan, 2017 16:37 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hallå alla, attacken är hemlig stämplad och får ändats pratas om i ugglor, vi får inte riskerna någonting, absolut ingenting! Säger dödsätar`n Kolla: Det finns vissa saker som är hemliga just nu, om en sak ska vara hemlig så ska den vara det punkt slut, annars så kommer vi aldrig komma någon vart i det här kriget Ni har inte sagt nåt om nåt krig! Läs konversationerna så förstår du nog. The map never lies 15 jan, 2017 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen