The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet!Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. 5 jan, 2017 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ja! Jag menar hur kan man bete sig så och ändå älska och avguda sig själv! Nej.... Gudarna äcklar mig (fast Artemis och Apollon bryr sig faktiskt ganska mycket om sina barn/följare!) Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Men får ändå än sån där hat-känsla.....så fort jag ser Poseidon ska han få se på utskällning!! Och jag kallar honom Poseidon. Hmm så fort jag ser Gafed ska jag bli reporter och fråga om de dumma reglerna .... 5 jan, 2017 22:43 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!!
5 jan, 2017 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. 5 jan, 2017 22:44 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna...
5 jan, 2017 22:47 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna!Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... 5 jan, 2017 22:48 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!!
5 jan, 2017 22:50 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! 5 jan, 2017 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! HADES bryr sig om sina barn vad jag märkt för jag har sätt honom två gpnger 5 jan, 2017 22:52 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men, de kanske inte dyker upp i mänskliga gestalter. De kanske ser oss i sina tankar eller något. Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men snälla! Lugna ner er! Vi kan börja med att vara snälla mot gudarna! Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ibland blir jag också irriterad på dem, men då försöker jag bara tänka på att de är gudar och de har fullt upp med sina saker. Men ibland (bara ibland) tycker jag att de kan ge sina barn lite uppmärksamhet! Jag vill skrika ihjäl Poseidon. Och Zeus och Alla gudarna!! De bara lämnar sina sambos och svarar aldrig igen!! Liksom fatta hur otrogna de är!!! Och de hör inte av sig till barnen!! Blir bokstavligt talaT GALEN på gudarna.. Det är ju det! Gudarna har väl all tid i världen!! Ja de gör nästan inget vara här och bråkar och låter oss göra deras smutsjibb.. Slår vad om att de skulle kalla oss till Olympen för att städa toaletterna... Why?!?! Det enda jag sätt är Hades och inte äns Poseidon!! Liksom Hades bryr sig i te om mig men man borde tycka attPoseidpn skulle ägna iallafall lite tid till sina barn!!! Men vi får ju i te veta något. Det ärju typ spionars!
5 jan, 2017 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen