ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Testralis
Elev |
"Jag känner mig taskig mot Mary", säger jag oroligt till Brian. "Tänk om hon ligger och gråter nu eller nåt!"
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
14 nov, 2013 23:19 |
|
Borttagen
|
2Du kan gå och kolla, inte jag, tjejernas sovsal ju" ,jag pekar på dörren.
14 nov, 2013 23:21 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag klarar inte mer. Hela världen är meningslös. Jag vet inte hur jag ska uttrycka min sorg. Om bara Ib varit här...
14 nov, 2013 23:22 |
|
Testralis
Elev |
Jag nickar och reser mig upp ur soffan.
"Vi ses sen!", säger jag till Brian och vinkar lite. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
14 nov, 2013 23:30 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag hickar och Gary hoppar upp i mitt knä. Jag tänker att jag kanske borde ändra mig. Jag kanske borde bli som alla andra.
14 nov, 2013 23:33 |
|
Borttagen
|
Jag vinkar efter Cornelia och letar med blicken efter Pling eller Max.
14 nov, 2013 23:34 |
|
Borttagen
|
Jag vrålar frustrerat där jag ligger upp och ner i soffan. Det är ett rätt misslyckat försök att komma ner fråna soffan...
- SKA DET VARA SÅ HIMLA SVÅÅÅÅÅRT!!!;; 14 nov, 2013 23:41 |
|
Borttagen
|
Jag går fram till soffan där pling ligger.
"hej, vad gör du?" 14 nov, 2013 23:43 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag fryser, så jag kryper ner i sängen. Någon har lagt värmeljus mellan lakanen, så jag kryper ner under täcket och gråter lite till.
14 nov, 2013 23:47 |
|
Testralis
Elev |
Jag öppnar dörren till tjejernas sovsal. Där ligger Mary.
"Hej", säger jag försiktigt. "Vad gör du?" Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
14 nov, 2013 23:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen