Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Du får vänta, jag måste låsa upp mitt skåp." - Jag
"Vemvemva?" - F 31 aug, 2016 19:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Igår:
*Jag klipper ut en okänd webbadress från tidningen och ger den till min kompis* "Du är världens sista hopp. Tappa inte den!" *den blåser iväg så fort jag släppt taget och hen tappar lappen direkt* "NEEEEEJ!" *hen börjar gråta av skratt och jag börjar också skratta*
1 sep, 2016 15:06 |
|
Asked Calmly
Elev |
4 sep, 2016 14:31 |
|
potterflicka
Elev |
Kompis 1: *säger något på arabiska med argsint ton*
Kompis 2: Vi förstår inte vad du säger, men vi fattar vad du menar. 7 sep, 2016 21:53 |
|
Arivle
Elev |
Jag och familjen diskuterar republik och monarki.
Pappa: vad tycker FI om frågan? Jag (ironiskt) : de tycker vi ska avliva hela bunten! Pappa (hör fel) : Avliva hela kungen? Syster: ja, inte bara delar av honom! Jag: först tyckte de bara att man skulle avliva hans arm men sedan bestämde de sig för att det var lika bra att ta hela honom!
9 sep, 2016 20:02 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Arivle: Jag och familjen diskuterar republik och monarki. Pappa: vad tycker FI om frågan? Jag (ironiskt) : de tycker vi ska avliva hela bunten! Pappa (hör fel) : Avliva hela kungen? Syster: ja, inte bara delar av honom! Jag: först tyckte de bara att man skulle avliva hans arm men sedan bestämde de sig för att det var lika bra att ta hela honom! Omg xD
11 sep, 2016 00:03 |
|
Borttagen
|
"Jag har ett annat operativsystem, jag är som Windows-10 i en Windows-7 värld. Folk orkar inte ens försöka att förstå sig på mig." 11 sep, 2016 03:14 |
|
potterflicka
Elev |
Tyckte att jag sa en lite smårolig grej häromdagen :-)
Klasskamrat: Jaha, kul att plugga när man kommer hem. Jag: Gör folk fortfarande det? Jag gav upp för två år sedan. 14 sep, 2016 21:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
"en vuxen människa har ca två kvadratmeter hud. Bra att veta om man skulle vilja göra en matta av den nån gång.."
- kompis 15 sep, 2016 21:50 |
|
illusionofcool
Elev |
"Jag hatar lösblad. De förstör skogen - OCH KLASSEN!"
-Min matte/NO-lärare... Okej, jag har väntat på att skriva det här sen i fredags... FINALLY!! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 18 sep, 2016 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen